המאבק בקורונה – עוברים לאכיפה

המאבק בקורונה – עוברים לאכיפה

בעקבות ההנחיות החדשות והמחמירות יותר של משרד הבריאות, ולאור התנהגות תושבים שטרם הפנימו את גודל השעה ומשבר הקורונה, העלה ראש העיר פוסט נוסף בו הוא מזהיר מפני צעדי אכיפה שיינקטו כנגד המיעוט שטרם הפנים את ההנחיות החדשות. הצעדים הללו נועדו להציל חיים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שוב קורא לתושבי אשדוד להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות אשר הוחמרו יותר לאחרונה. "במראות הקשים מרחבי העולם, מספרד ואיטליה, ארה"ב ובריטניה, בהם רואים אלפי מתים ועשרות אלפי חולים, מדגישים את הסכנה מנגיף הקורונה" הוא אומר ומדגיש כי "אין מנוס מלהחמיר את ההנחיות שוב, ועדיף להחמיר מאשר להקל שחס וחלילה לא נאבד שליטה". ד"ר לסרי מבקש מכולם לשמור על ההנחיות, גם אלה שלא הקפידו עד כה. "המיעוט שלא נשמע מסכן את עצמו ואת הרוב ולכן ההחמרה בהנחיות, שמעבירות אותנו מהסברה לאכיפה".

ד"ר לסרי מחדד ומזכיר כי ההנחיות החדשות אוסרות התקהלות של 2 אנשים, אוסרות תפילה במרחב הציבורי ומאפשרת רק תפילה ביחידות ובבית, מתירות חופה וקידושין רק במשפחה גרעינית ולא יותר מ-10 איש, לוויות לא יותר מ-20 איש ובכולם הקפדה על מרחק 2 מ' ובלי מגע בין אנשים.

"על מנת לאכוף את ההנחיות, הביטחון העירוני, יחידת הפיקוח והשיטור העירוני בשיתוף פעולה מלא עם משטרת אשדוד יערכו סיורים בעיר כדי להבטיח שמירה על ההנחיות ושמצילות חיים" הוא מזהיר ומסכם כי רק ביחד ננצח את הקורונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*