הלך הגביע? תבוסה קשה למ.ס אשדוד ברבע הגמר הראשון לבני יהודה

הלך הגביע? תבוסה קשה למ.ס אשדוד ברבע הגמר הראשון לבני יהודה

רק לפני שלושה ימים ספגה מועדון ספורט אשדוד הפסד בית אכזרי וכואב לרעננה בדקה ה90. הערב (רביעי) רצו המאמן רוני אוואט ושחקניו לתקן את הרושם ממשחק ההפסד בליגה, כשאירחו את בני יהודה למסגרת רבע גמר גביע המדינה, משחק ראשון. אך בדיוק ההפך קרה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה שהסתיימה ב1-1, המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת לגמרי. הקבוצה משכונת התקווה של ניסן יחזקאל כבשה שלושה שערים ב45 הדקות שלאחר מכן, כשמסמר הערב מבחינתם היה השער האדיר של פדרו גלבאן יקיר האוהדים שנכנס עוד כמחליף, ושלח טיל מכ-30 מטרים היישר לחיבורים של יואב ג'רפי המסכן.

web

טל כחילה (9), יונתן כהן(59), אלמוג בוזגלו(75) וגלבאן(87)כבשו לזהובים, לוסיו (24) עם שער בכורה איזן זמנית לאשדוד.
המשחק עצמו כפי שתיארנו, היה נראה לפחות על פי המחצית הראשונה כמשחק שווה בין שווים. כמו במשחק הליגה האחרון בין השתיים, שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים מעניינים ואחרי 45 דקות אשדוד ובני יהודה יצאו עם שער אחד בודד, כשלטל כחילה עוד נפסל שער חוקי במהלך המחצית הראשונה.

אוחיון

מה גרם לירידה הדרסטית וההתפרקות של מ.ס בחצי השני? לא ברור.

שחקני הרכש החדשים וויגור וגוטאל קיבלו דקות, ולפחות כפי שנראה היה מוייגור שפתח בהרכב, ייקח לו עוד הרבה זמן להכנס לכושר משחק ולהתחבר לחבריו החדשים. תוסיפו לזה שריקות בוז צורמות בפעם הראשונה מכיוון האוהדים לעבר רוני אוואט המאמן ולשחקנים במהלך החצי השני כגון "ביישתם את הסמל" ו"רוני תתפטר", והרי שהמצב איתו תגיע מ.ס אשדוד למשחק החוץ הבא ביום ראשון מול הפועל תל אביב לא הכי אידיאלי ומשמח.

אמנם רבע גמר הגביע עוד לא הסתיים. בסוף החודש תפגוש אשדוד שוב את בני יהודה הפעם במשחק חוץ בשלב הגומלין, אך לכולם כבר כמעט ברור: מ.ס אשדוד הודחה היום באופן לא רשמי ממפעל גביע המדינה, שנה שנייה ברציפות על-ידי בני יהודה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*