הלוויתו של איתי מור ז״ל תתקיים היום בשעה 14:30

הלוויתו של איתי מור ז״ל תתקיים היום בשעה 14:30

מועד הלוויתו של איתי מור ז״ל נקבע להיום (שישי), בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד. ההלם בעקבות הרצח של איתי מור ז״ל ממשיך להכות יותר ויותר גלים, הפער בין האישיות החיובות והקלות הבלתי נסבלת בה נגדעו חייו מוציאה מהדעת.

עפ״י החשד, אמיר בסטיקר (24), שכנו של איתי מור, הוא זה שעל פי החשד, רצח את מור במדרגות הבניין ללא סיבה וככל הנראה ברגע של אי שפיות. פשוט חוסר מזל מטורף, הידיעה שרק ירד להוריד את הזבל והיה לאיש בזמן הלא נכון ממשיכה להטריף את כל מי שהכיר את איתי.

בית המשפט באשקלון האריך אתמול בצהריים את מעצרו של החשוד ברצח ב-8 ימים עד ליום חמישי, 25.1.18. חקירת המשטרה בעניין נמשכת.

מור השאיר אחריו ארבעה ילדים, אישה והרבה הרבה חברים כואבים. למרות שכל חייו התעסק בגלישת גלים, סקייטבורד ותחביבים מסוכנים על גבול האקסטירים מצא את מותו מהמקום הכי לא צפוי, מתחת לבית, עם שבסך הכל ירד להוריד את הזבל, לא נפילה, לא טביעה… דקירה!

איתי מור עבד בנמל אשדוד במח׳ ציוד מכני בתור מנופאי. הספדי החברים הקרובים ברשתות החברתיות מספרים סיפור כואב על אדם חייכן, נעים, וטוב לב ובעיקר על חוסר יכולת לעכל את מה שקרה לו.

מתוך דף העמותה לקידום הגלישה באשדוד:

איתי היה אדם חייכן וצנוע. אבא, בעל, וחבר למופת, נוכחותו הנעימה תחסר לנו מאוד בין הגלים ובכל מקום אחר.

איתי נרצח ללא סיבה נראית לעין ע״י שכנו, גבר בתחילת שנות ה 20 לחייו אשר ככל הנראה היה מעורער בנפשו.
החברים וציבור הגולשים קיבלו את הבשורה המרה בזעזוע בלתי נתפס וכואבים את לכתו בגיל כה צעיר, הנהלת העמותה והגולשים משתתפים בצערה העמוק של המשפחה, מוסרים לה את תנחומיהם ומקווים לא לראות יותר מקרי אלימות מכל סוג.

הציבור הרחב מוזמן לחלוק עם איתי יקירנו כבוד אחרון, וללוות את אותו בדרכו האחרונה, בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד, המשפחה האבלה יושבים שבעה ברחוב האשכול מס׳ 10 באשדוד.

הודעה על מעגל גולשים לזכרו של איתי תצא בהמשך,
יהי זכרו ברוך.

צילום: אבי רוקח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*