הכנת קרקע לבנייה – מה חשוב לדעת על התהליך?

הכנת קרקע לבנייה – מה חשוב לדעת על התהליך?

בעת היערכות לקראת הכנת קרקע לבנייה, יש לקחת מספר אלמנטים בחשבון ולהתחשב בנושאי מיסוי, עלות חומרי גלם המיועדים לבנייה, בבחירת הקבלן הנכון עבור עבודות עפר, ניקוז, ביוב ועוד. למעשה, בחלק מהמקרים, תוכלו לאתר קבלן אשר יעסוק בחלק ניכר ומשמעותי, מסך הפרויקטים שאתם דורשים לבצע בקרקע. אחד הקבלנים הגדולים בתחומים אלו בארץ הוא חברת אמצ שמש.

במידה ומייעדים את קנייתנו עבור רכישת קרקעות מאדם פרטי, יש לוודא כי מתבצעת בדיקה של שטר בעלות מבעוד מועד ולפני שרוכשים את הקרקע מהמוכר. נוסף על כך, קיים צורך לוודא שהקרקע המיועדת לרכישה אכן מיועדת עבור בנייה מיידית ואין צורך להמתין לסיומן של הליכים בירוקרטיים כאלו ואחרים בנושא של החרגה וכיוצא בזאת.

קבלנות ופתרונות מתקדמים

באשר לעבודות הקבלנות בקרקע נרכשת ומיועדת לבנייה, זהו שלב אשר מגיע לאחר רכישת הקרקע, ובמידה ואתם תרים אחר חברת קבלנות אשר תוכל לבצע סוגים שונים של עבודות, תוכלו לאתר קבלנים, כמו חברת אמצ שמש, אשר עוסקת בתחומים של סלילת כבישים בכל עונות השנה, הידוק דינמי, עבודות עפר וניקוז, סקירת פתרונות ביוב מתקדמים ועוד.

לפני עבודות ביוב, ניקוז וצנרות, הכנת הקרקע וניקוי פסולת

בשלב הראשון, בדרך כלל יהיה הכרח לנקות את הקרקע מפסולת (ייעשה על ידי טרקטורים לרוב) ועבודה זו עשויה לארוך לא מעט זמן ולצרוך הרבה אנרגיה, כך שעבודה ידנית אינה מומלצת וייטיב אדם עם עצמו אם יואיל לשכור שירותי קבלנות לפינוי פסולת.

בשלב השני ולפני ההכנה של התשתיות, יש צורך בחפירות כאלו ואחרות (לשם הכנת התשתיות העתידיות) אשר נעשות, גם הן, עם ידי כלים כבדים, כמו סוגים שונים של מחפרות וטרקטורים.

בשלבים הבאים, חברת הקבלנות תניח תשתיות שונות ותפתחן.

פיתוח של קרקע אשר מיועדת לבנייה

עבור אדם פרטי אשר רוכש קרקע מאדם פרטי אחר, הרכישה עשויה לאתגר, בלשון המעטה. העסקה, בדרך כלל, תכלול חוזים מורכבים, סעיפים מבלבלים ואלמנטים שונים אשר עשויים להקשות למדיי על מי מאיתנו, אשר לא ממוקצעים בכל הכרוך לרכישה ופיתוח של קרקעות.

בשל זאת, רבים פונים אל חברות נדל"ן אשר מעניקות סיוע וליווי בעת רכישה והכנה של קרקעות לבנייה.

במקרים אלו, בהם מרבית מהבירוקרטיה מטופלת על ידי החברות, אנו עשויים להיות פנויים יותר לעסוק ברעיון פיתוח הקרקע והכנתה לבנייה. חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מעניקה ייעוץ אידיאלי עבור פיתוחים ובנייה של קרקעות ולשם התוויית דרך נכונה ומקצועית של הכנת הקרקע, תוך היצמדות לשאיפות הלקוח מהקרקע, עד כמה שניתן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*