הכל מותר, העיקר להישאר בליגה

הכל מותר, העיקר להישאר בליגה

מ.ס. אשדוד אולי נהנית מרגעיה האחרונים כקבוצה בליגת העל, אחרי 14 משחקים ללא ניצחון אין לה למי לבוא בטענות מלבד לעצמה, אשדוד כבר לא תלויה בעצמה ונתונה לחסדי מכבי נתניה אליה פנתה היום כדי שתילחם מול הפועל חיפה ובכך לנסות ולעשות נס הישארות בליגת העל, זאת כמובן בהנחה שקלינגר וחניכיו יצליחו לעשות את מה שלא הצליחו לעשות 14 מחזורים רצוףלנצח.

מקורבים לחברי ההנהלה מוסרים שגם הרוח במועדון קצת ירודה ונראה כי השלימו עם הגזירה, ישנה אווירת ייאוש לאחר התבוסה לפ״ת שכבר ירדה סופית ליגה, בקבוצה מייחלים לנס כפול, גם ניצחון בבלומפילד וגם ניצחון של נתניה אבל בפועל מכינים תרחיש שנראה כמאוד ריאלי לירידה לליגה השנייה.

בתרחיש הזה מ.ס. אשדוד תהיה בבעיה תקציבית ומימונית, אשדוד שהתרגלה לתקציבים מסויימים תיאלץ לחתוך בבשר החי, דהיינו כח אדם והכנסות מפרסום ומהטוטו.

mspar6

בינתיים, כל עוד יש תקווה יש סיכוי. בנוסף לבעיות הירידה לא מצליחים להגיע במ.ס אשדוד לפיתרון בנושא הקהל, קהל המתנגדים יגיע גם לבלומפילד ויעודד את הפועל ת״א כשהם מחוברים באוןליין למשחק של הפועל חיפה, ניצחון שם יוריד בכל מקרה את אשדוד ואל תתפלאו אם תראו לראשונה חגיגות ירידה במזרקה בפארק אשדוד ים.

במקביל לשנאת החינם עומלים בעירוני והפועל על הקמת הקבוצות לליגה ג׳, בעירוני מחפשים ספונסרים ונראה כי הכוונות שם רציניות, אתמול עודד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בישיבת מועצת העיר פתיחת קבוצות חדשות ואף התחייב לתקצב אותם בהתאם לקריטריונים המקובלים.

לסרי גם העלה בפני מועצת העיר את הסעיף הבעייתי בהסכם האיחוד בו עיריית אשדוד לא תוכל לתמוך בקבוצות כדורגל נוספות וביקש לפתור קודם את הסוגייה המשפטית ואז להתקדם.

iro

במוצ״ש הקרוב אם כן ייפול דבר בעיר אשדוד ובכל תוצאה שלא תהיה, ירידה או לא ירידה יצטרכו לעשות באשדוד בדק בית רציני. בהצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*