הכלב להסגר, הבעלים לתחנה

הכלב להסגר, הבעלים לתחנה

שורה של אירועים בחוף הים הביאו לתגובה מיידית של השיטור העירוני ולטיפול בבעלי חיים ובבעליהם. הכלב הועבר להסגר והבעלים להמשך חקירה במשטרה, לא לפני שקיבל דו"ח על כך שכלבו שוטט בחוף ללא רצועה.

איש צוות השיטור העירוני מתאר את השתלשלות האירועים אליהם נקרא יחד עם צוותו. "היום קיבלנו קריאה ממוקד 106 על אירוע בחוף הים. על חבורת אנשים שמתווכחים עם המציל בחוף הים. במקביל התקבל אירוע נוסף על התעללות בבעלי חיים בחוף לידו" כך מתאר איש הצוות את שני האירועים שהגיעו בו זמנית, אליהם הוזנקו מיד לחוף. "הגענו למקום והבחנתי ב-3 צעירים כשהכלב שלהם רץ בחוף, משוחרר וללא רצועה". הוא ממשיך ומתאר את המפגש עם הצעירים: "קראנו לצעירים שהזדהו כתושבים מחוץ לעיר. אחד מהם שהזדהה כבעל הכלב, קיבל דו"ח על כלב ללא רצועה בחוף הים תוך שנגבית עדות מבחורה שהעירה לצעירים על התנהגותם כלפי הכלב".

בכך לא תמה שרשרת האירועים. "מאוחר יותר הגיעה מנהלת הלי-גל ואמרה שהכלב נשך את העובדת שלה, נערה בת 15.5. כאן היתה התערבות של דוד בוארון מהווטרינריה העירונית, שלקח את הכלב להסגר בכלביה, אגב כך שנמצא כי הכלב לא מחוסן מזה שנתיים.

מנהל השיטור העירוני דוד בן שטרית מציין ש"לאור המקרה, בעל הכלב עוכב לתחנה בחשד לתקיפה" ומנצל במה זו כדי להתריע בפני בעלי חיים שישמרו על כלביהם ויתחשבו בציבור המתרחצים. "אנו נוהגים באפס סובלנות כמי שמייצר איום על שלום הציבור או מפר את הסדר הציבורי. חוף היום הוא מקום שקהל המתרחצים צריכים להרגיש בו בטוחים ומוגנים ואנו פועלים שכך יהיה" הוא אומר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*