הכי נמוך שיש: הפסד 3-0 למ.ס אשדוד בבית מול מכבי נתניה

הכי נמוך שיש: הפסד 3-0 למ.ס אשדוד בבית מול מכבי נתניה

מקום אחרון ולא בכדי. מועדון ספורט אשדוד נכון לעת עתה היא הקבוצה החלשה ביותר בליגה. הערב(שבת) האדומים צהובים שקיוו לפתוח את השנה העברית החדשה עם ניצחון ראשון, התבדו, והובסו בבושת פנים 3-0 בבית מול מכבי נתניה, במסגרת המחזור החמישי של הליגה.

אם חשבנו שיותר נורא מפתיחת העונה של מ.ס אשדוד, כבר לא תהיה גרועה יותר, קיבלנו היום עוד שיעור בעד כמה לקבוצה של ראובן עטר חסרה היכולת לנצח. כמו בשלושת ההפסדים שקדמו למשחק הערב (פתח תקווה, קריית שמונה וביתר ירושלים), גם הפעם ההפסד הגיע במחצית השנייה.

לאחר מחצית ראשונה שקולה, ואפילו איומה מצד שתי הקבוצות, בה לא ראינו יותר מדי מצבים קורצים בסמוך לשערים, המחצית השנייה כבר הייתה סיפור של איש אחד, או יותר נכון בהצגה של איש אחד, דיא סבע שמו.

הקשר האורח כבש צמד (53,64), והסוסיף בישול נוסך לקראת הסיום לאלחסן קייטה, החלוץ הזר של הנתנייתים, ובצוותא, הם חתמו את אחת התבוסות בקשות ביותר של אשדוד בבית בשנים האחרונות, 3-0 בסיום.

אגב,ההפסד הקשה ביותר שקדם להפסד הערב, היה בעונת 2007\2008, אז מכבי  נתניה הביסה 6-1 את האדומים-צהובים באצטדיון היא'.

לא ברור כעת איך ראובן עטר יידע להרים את שחקניו, אם יידע להרים את עצמו, ואולי השאלה המתבקשת ביותר: האם ראובן עטר יעמוד על הקווים במ.ס אשדוד במשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה, לאחר יום הכיפורים. מה שבטוח, עבור הקהל המקומי, עטר כבר הפך למאוס.

תמונה: פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*