הכי אדום שיש…

הכי אדום שיש…

יותר אדומים מהאור האדום ברמזור! יותר אדומים מהדגל בסוכת המציל שמככב על התורן! יותר אדומים מכל קבוצת 'הפועל' ובטח יותר אדומים מהאבטיח הכי מתוק הקיץ!  כן אלו הם האדומים –  מתנדבי סיירת הורים אשדוד שבשישי האחרון שלטו בחוף יא'.

אז למה אדומים? צבען של חולצות סיירת ההורים באשדוד, של הרשות העירונית – מהות.

למרות הקיץ החם והדביק שעובר עלינו, המתנדבים המדהימים של סיירת ההורים עזבו את ההכנות לשבת והגיעו לפעילות בחוף י"א, יחד עם מוביל הפעילות רכז הסיירות העירוני מר שי נקש

בנוסף לקיטים עם חומרי ההסברה והצ'ופרים שחולקו ע"י הסיירת בנושאים: אי  שתיית אלכוהול בקרב נהגים (נהיגה תחת השפעת אלכוהול –לאחר בילוי בים), הסכנות בשימוש בחומרים פסיכו אקטיביים וטיפים איך לעבור את הקיץ בשלום, חולקו גם  מאות  שלוקים צוננים לבני הנוער, לצעירים ולמשפחות שבילו בחוף והיו צמאים לכך.

זו השנה השמינית בה הסיירת מובילה ומקיימת את האירוע הזה, כששיתוף פעולה זה הינו יוזמה של רכז הסיירת – שי נקש, מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים-  הגב' אילנית אלימלך ומנהל אגף החופים – מר אריה תורג'מן, במטרה להגביר את תחושת הביטחון של באי החוף ובנוסף הגברת המודעות בנושאים שונים.

את הסיירת תוכלו להמשיך ולפגוש במהלך הקיץ לא רק בפארקים אלא במסיבות באירועים העירוניים ובפעילויות רבות  כגון : מסיבות הנוער ,בחופים, באירוע  חלון לים התיכון ועוד.

זה המקום להודות לשותפים בקיום הפעילות, וכמובן למתנדבי הסיירת המדהימים הפועלים לטובת בני הנוער והעיר במהלך כל השנה ואף לאחל להם מזל טוב לרגל חגיגות השנה העשירית (!) לפעילותם בעיר.

בברכת קיץ בטוח=קיץ שמח!

 להצטרפות לסיירת נא לפנות שי רכז סיירת הורים  054-3220939

 

 

בתמונה: סיירת הורים בפעילות חוף :הורים על החוף

צילום: אלמוג בוחבוט

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*