הכוח הנשי חוזר: הערב מכבי "בן" בנות אשדוד פותחות עונה

הכוח הנשי חוזר: הערב מכבי "בן" בנות אשדוד פותחות עונה

ליגת "אתנה" לנשים חוזרת.

הערב(19:00) מכבי  "בן" בנות אשדוד, אלופת המדינה בארבע השנים האחרונות, תפתח עונה נוספת בליגה הבכירה, כשתתארח באולם "היובל" אצל בנות הרצליה החזקות.

עוד קשה עדיין לסובב ולהכיל את הסגל החדש, או הלא כל כך חדש, שבנה עדן ענבר המאמן המנוסה. אך מן הסתם שהערב נדע לאן פחות או יותר הולך הכיוון.

מבחינת סגל השחקניות, שי דורון, מי שהייתה הישראלית הטובה ביותר בשנים האחרונות בליגה, בחרה לצאת לחופשה באיי פיג'י, ולא ברור אם תחזור בשלב כלשהו לקבוצה בצהוב.

בלעדיה, בנות אשדוד תחת הבעלים טאלי קריאף ואורי בן סימון, מינו את קטיה לויצקי לקפטנית הקבוצה, ומבחינת הסגל של העונה שעברה, נשארו צמד הטיפאניות  (הייז וג'קסון), כשגם טיה פרסלי המתאזרחת כשגם רוני בן-נון נשארה. מי שהצטרפו לקבוצה, הן הגארדית הנפלאה, צ'לסי הופקינס שהגיעה מהיריבה הגדולה בשנים האחרונות, מכבי רמת-חן. נעמי קולודני הרכזת הוותיקה חזרה לעונה נוספת, כשגם שרה האטיס, מתאזרחת נוספת ומרשימה הגיעה. כמו כן, שתי ישראליות צעירות ומבטיחות, שני פרידמן וראם נובו יחזקו גם הן את הסגל של ענבר ועוזרו יאיר מור יוסף.

ומה לגבי הליגה עצמה?

העונה, הליגה חוזרת להיות בעלת 10 קבוצות, ואף הרבה יותר מאתגרת וקשה משנים עברו.

מי שאמורה לחזור ולהוות פקטור חשוב בנוגע למאבק על האליפות, היא אליצור רמלה הגדולה, שחוזרת מהליגה הלאומית. רמלה השיבה את אלי רבי כמאמן הקבוצה,ואף צירפה את נעמה שפיר, שקטפה את תואר האליפות במדי אשדוד אשתקד.

כמו כן, ישנה את רמת חן בסגול, ששדרגה במאוד את הסגל שלה ותמשיך להיות מאומנת תחת שירה העליון. גם בנות הרצליה היריבה של אשדוד הערב, ורמת השרון, צפוייות להתברג בצמרת.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*