היתרונות והחסרונות של זיפות גגות

היתרונות והחסרונות של זיפות גגות

אומנם בשנים האחרונות המוניטין של הזפת כחומר גלם סובל מירידה משמעותית בתדמית, אך בכל מה שקשור לאיטום גגות הוא אחד מחומרי הגלם האפקטיביים ביותר. אומנם זיפות גגות היא אחת מהשיטות הוותיקות ביותר לביצוע איטום גגות, אך עדיין מדובר על אחת מהשיטות היעילות ביותר.

לפני שתקבלו החלטה על שיטת האיטום שהכי מתאימה לכם, אתם בוודאי צריכים לשמוע את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחת מהשיטות. זיפות גגות לא סתם נשארת בחיינו כל כך הרבה שנים, עכשיו זה הזמן שלכם להבין בדיוק מהי הסיבה לכך – ולהחליט האם זוהי שיטת האיטום המועדפת עליכם.

היתרונות של זיפות גגות

  • מכיוון שמדובר על אחת מהשיטות הוותיקות ביותר לאיטום גגות, ניתן להגיד כי באופן מוכח זיפות גגות היא השיטה היעילה ביותר. בסופו של יום השיטה הזאת הוכיחה את עצמה במבחן התוצאה, ואם אתם מחפשים שיטת איטום עם קבלות – זוהי ללא ספק חייבת להיות הבחירה שלכם.
  • אם אתם בוחרים את החברה הנכונה שתספק לכם שירותי זיפות גגות, תוכלו לקבל את האיטום בתוך זמן קצר. כך שאם אתם מחפשים שיטה מהירה, גם כאן אתם יכולים לבחור באפשרות הזאת.
  • היתרון השלישי והאחרון של השיטה הזאת זה כמובן המחיר, נכון להיום לשיטה הזאת יש את תג המחיר האטרקטיבי ביותר –כך שאם אתם מוגבלים במחיר זוהי הבחירה הנכונה עבורכם. בחירה נכונה שגם לא תגרום לכם להתפשר על האיכות.

מהם החסרונות של זיפות גגות?

  • החיסרון המשמעותי ביותר של שיטת זיפות גגות הוא הצורך להלבין את הגג בכל שנה, כך שהצבע של הזפת ישתלב עם הצבע של הגג. מדובר על תחזוקה שעבור לא מעט אנשים יכולה להיות מתישה, אך תזכרו כי מדובר רק על פעם בשנה.
  • חיסרון נוסף הוא שלא תוכלו לבצע את השיטה הזאת בימי החורף, מכיוון שהזפת חייב להתייבש – דבר שכמעט לא אפשרי בימי החורף. כך שאם אתם רוצים לבצע זיפות גגות, מומלץ כי תזכרו לעשות אותו בימי הקיץ או בימי החורף המוקדמים שבהם ימי הגשם מאוד נדירים והרבה פחות שכיחים.

זיפות גגות – כדאי או לא כדאי?

באופן כללי קשה מאוד לתת תשובה חד משמעית לשאלה הזאת, מכיוון שכמו כל שאר השיטות – יש עוד אלמנטים שצריך לקחת אותם בחשבון. אך אם אתם מגיעים עם תקציב מוגבל, ככל הנראה האפשרות הזאת תהיה הרלוונטית ביותר עבורכם.

בנוסף אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים או לסבך את עצמכם עם שיטות מורכבות, גם כאן האפשרות של הזיפות תהיה האפשרות הכדאית ביותר עבורכם. בסוף תזכרו כי למרות שמדובר על אחת מהשיטות העתיקות ביותר בעולם, היא עדיין אחת מהשיטות היעילות ביותר – כך שאתם לא צריכים להוריד אותה מסל האפשרויות שעומד לרשותכם לכל אורך הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*