הישג משמעותי נוסף לארגון העסקים – הנחה משמעותית במכשיר הסליקה

הישג משמעותי נוסף לארגון העסקים – הנחה משמעותית במכשיר הסליקה

ארגון העסקים העירוני באשדוד מצליח להפתיע שוב את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים באשדוד, אחרי שהצליח לרתום את חברת כא״ל ולהוזיל את עמלת הסליקה באופן משמעותי מצליחים מובילי הארגון דוד קקון ואושרי ניזרי להביא הישג משמעותי נוסף. השניים נפגשו השבוע עם הנהלת חברת ״וריפון״, החברה הגדולה בעולם למכשירי סליקה וחתמה איתה על הסכם בלעדי לבעלי העסקים באשדוד, מכשיר סליקה מתקדם כולל התאמה לקוד-EMV (שיטת אבטחת הקוד שתיכנס בשאיפה תוך שנה לישראל) במחיר שטרם נראה בישראל. המחיר יינתן בכפוף להרשמה לארגון (ההרשמה ללא תשלום).

ההישג מקבל נפח נוסף בעקבות הצעת האוצר בה ייפול הנטל שוב בעלי העסקים בעדכון המכשיר לשיטת האבטחה החדשה. את המחיר לא ניתן לפרסם אך ניזרי וקקון מתחייבים על מחיר שיוזיל משמעותית את ההוצאה החודשית, לאלה שגם יצטרפו לכא״ל בסליקה צפויה הוזלה משמעותית של אלפי שקלים בשנה.

650-פנימי

ניזרי וקקון במעמד החתימה עם אלעד שלף – מנהל המרחב של כאל

חברת ״וריפון״ זכתה במכרז שביצעו קקון וניזרי מול 2 החברות המובילות בשוק וחברת וריפון היתה המשתלמת ביותר. על אותם דגמים של מכשירי הסליקה.

ניזרי וקקון הוזמנו למשרדי ״וריפון״ בראש העין כדי לחתום על ההסכם המבורך עם סמנכ״ל המכירות של ״וריפון״ גבריאל בנד שאמר מיד עם חתימת ההסכם: ״אנחנו מרוצים מאוד שארגון העסקים באשדוד בחרו בפיתרון הסליקה המאובטח בתקן EMV מבית ״וריפון״ ורוצים לאחל לכל העסקים באשדוד שנה טובה וחג שמח״.

בפגישה נכחו גם יניב כחלון, מנהל המכירות ויוסי רביזדה מנהל מכירות אזור אשדוד דרום שברכו אף הם על ההסכם.

מיד אחרי החגים יוכלו בעלי העסקים שנרשמו לארגון כבר לממש את ההטבה ולהנות ממחיר אטרקטיבי, גם ההטבה של עמלת הסליקה זמינה לבעלי העסקים.

ורי

קקון וניזרי רגע לפני החתימה

בנוסף לשני ההישגים קבלו גם תזכורת על הסכם שחתם הארגון מול ״המשכן לאמנויות הבמה״ בו יוכלו בעלי העסקים שרשומים בארגון לרכוש מנויים לשלל אירועי תרבות במחירים מוזלים.

השלב הבא מוסרים לנו השניים הוא קיום מכרז מול הבנקים להפחתת עמלות, פרוייקט לא פשוט בכלל, אך יכול להפוך לאפשרי אם ימשיכו עסקים להצטרף, כ-150 עסקים כבר נרשמו וכבר יש תכניות לכנס עסקים קטנים בו מתוכננים הבנק הזוכה, חברת כא״ל, חברת וריפון, ועוד נותני שירות לעסקים והכל במטרה להוזיל את ההוצאות הקבועות של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים באשדוד.

מחאה

סטיקר הקמפיין של הארגון

דוד ואושרי כבר קיבלו לא מעט פניות מעסקים בערים שונות כדי להצטרף לארגון אך השניים שוקדים להקים מודל ובקרוב מאוד יוקם הארגון כחל״צ (חברה לטובת הציבור) ולהפוך רשמית לארגון רשמי.

דוד קקון: ״אנחנו בהחלט גאים בהישגי הארגון עד כה, לא מובן מאליו ששני ענקי האשראי בישראל יאמינו כמונו ברעיון ארגון העסקים. המשאלה הגדולה שלנו היא שבעלי העסקים באשדוד ימשיכו להצביע ברגליים, יתנו בנו אמון ויצטרפו, נעשו צעדים ראשונים של מהפכה ואנחנו צריכים עוד כח כדי להמשיך. מיותר לציין שכל הפעילות נעשית בהתנדבות.״

אושרי ניזרי: ״70 שנים לא ספרו את העסקים הקטנים, זוהי תעודת כבוד לעיר אשדוד שהבשורה הגדולה יוצאת דווקא מפה, מהעיר שלנו. אני קורא לכל בעלי העסקים לתת לנו הזדמנות לעשות פה מהפכה, הצלחנו איפה שהרבה מאוד נכשלו ואנחנו רק בהתחלה. אנחנו פועלים לפי תכנית מסודרת ונכון להיום הגשמנו את כל יעדי התכנית, אבל כפי שציינתי, אנחנו רק בהתחלה.

להצטרפות http://lp6.me/45AlP

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*