היוע״מ: "אשדוד לא קנתה מקומה בליגת העל מנתניה"

היוע״מ: "אשדוד לא קנתה מקומה בליגת העל מנתניה"

יש לא מעט אנשים בכדורסל הישראלי ואפילו כאן, במקומי שיצטרכו לבלוע כובע גדול עם הכרזת היועצת המשפטית שלא לכלול בכתב האישום את סעיף קניית מקום בליגה הבכירה.

עו"ד רונית אמיר יניב החליטה שלא לכלול בכתב האישום נגד שני המועדונים את החשד המרכזי בפרשה, אך כן להאשימן באי דיווח על ההסכם לבקרה התקציבית. צביקה ליבר: "הצדק יצא לאור לאחר מכבש לחצים ומסע לרצח אופי ע"י יו"ר ומנכ"ל האיגוד"

הסתיימה הסאגההיועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר יניב, הגישה היום (ו') כתב אישום כנגד מכבי אשדוד וברק נתניה בנושא שיתוף הפעולה בין הצדדים שלא דווח לבקרה התקציבית, אך לא כללה בו את הסעיפים בגינם החלה כל הפרשה בחשד לקניית מקומה של נתניה ע"י אשדוד בליגת העל עם סיום עונת 2013/14.

 

"בשאלה האם היה הסכם למכירת מקום בליגת העל בכסף לא הוצגו בפני ראיות מספיקות לכך, ולפיכך אין מקום להעמיד את הקבוצות לדין משמעתי בעניין זה", כתבה עו"ד אמיר יניב במסקנות לכתב האישום.

למרות זאת, החליטה היועצת המשפטית שכן להעמיד לדין את שני המועדונים על כל שלא דיווחו לבקרה התקציבית בנוגע להסכם כמתחייב בתקנון. עו"ד אמיר יניב ביקשה לקנוס את אשדוד ונתניה בסכום זניח של 4,000 שקלים בפועל ו-10,000 שקלים על תנאי. בנוסף שני יושבי הראש של המועדונים, יורם אסרף וצביקה ליבר, יועמדו לדין כשהיועצת המשפטית ביקשה לגזור על השניים קנס כספי של 10,000 שקלים על תנאי.

לסיפור המלא

 

hot2

מתעדכנים מהמזגן… ashdod4u.com

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*