היום שאחרי הדרבי: האשדודיות רוצות לחזור לנצח בליגה ב'

היום שאחרי הדרבי: האשדודיות רוצות לחזור לנצח בליגה ב'

כשהתיקו המאופס בדרבי הגדול מאחוריהן, יקוו שתי הנציגות האשדודיות שלנו, מכבי עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד, לחזור לנצח ולהמשיך להוביל את טבלת ליגה ב' דרום ב'.
לאחר שמשחקיהן ביום שישי האחרון נדחו בשל הסערה הגדולה שפקדה את רחבי המדינה, כמו יתר שאר המשחקים בליגות הנמוכות, יפתח מחר (שני) ובשלישי, הקבוצות את הסיבוב השני של הליגה.

בצד הצהוב, עירוני שממוקמת במקום השני בטבלה עם 37 נקודות, תתארח מחר (14:15) ברחובות, במשחק חוץ מול בני יצ'לאל.
הרחובותיים מגיעים מהמקום התשיעי בטבלה, ואמנם לא אמורים להפריע יותר מדי לצהובים להמשיך לדהור, אך כל אוהד עירוני זוכר את מחזור הפתיחה של העונה, בה יצ'לאל חילצו 2-2 מהחניכים של שרון מרציאנו, ולמעשה היו האחרונים שהכניעו את שוער עירוני, גל אנגלשטיין, במסגרת הליגה.
הצד האדום, פיני עייש ושחקניו יהנו שוב מהאווירה באצטדיון היא', כשיארחו ביום שלישי את השביעית בטבלה, הפועל ירוחם. האדומים מוליכים את הטבלה עם 39 נקודות, וירצו לרשום וי שני העונה מול האדומים של ירוחם, לאחר שניצחו 2-1 בסיבוב הראשון.
מחירי הכרטיסים עבור האוהדים יעמדו על 20 ש"ח לבוגרים, כשנשים וילדים יינכסו בחינם. מהנהלת המועדון הגיעה הבקשה עבור אוהדי הקבוצה, שיספקו עידוד מאסיבי כמו במשחק הדרבי בשבוע שעבר, וכן שיגיעו כולם באדום המסורתי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*