הטיסות הכי זולות לכרתים

הטיסות הכי זולות לכרתים

כרתים הוא אחד מבין האזורים הכי פופולאריים ביוון, ולמעשה מדובר באי הגדול ביותר ביוון שמציע שילוב נדיר של ארכיאולוגיה מרהיבה וסיורים, בילויי לילה סוערים עד אור הבוקר, מפרצי-ים יפהפיים והמון מטעי זיתים.

האי כרתים מחולק למחוזות שונים, אשר כל אחד מהם מציע אטרקציות וסוגי בילוי מעט שונים. באופן כללי, כרתים הוא יעד מאוד אהוב על המטיילים הישראלים, וכנראה שכל מטייל ומטיילת ימצאו כאן את הבילויים המועדפים עליהם, כך שבהחלט מובן מדוע חבילות נופש לכרתים הן כל כך פופולאריות.

במידה ואתם מחפשים אחר טיסות הכי זולות לכרתים והאזור, מומלץ מאוד גם לברר לגבי חבילות נופש של הכול כלול, חבילות פעילויות אקסטרים ועוד.

אטרקציות בכרתים ופעילויות שטח

כשמבקרים ביעד חדש, תמיד מומלץ כמובן לבקר גם בבירת האזור, כך שביקור בעיר הרקליון הוא ביקור הכרחי. בעיר הבירה של כרתים, הרקליון, תוכלו למצוא את מרבית המלונות שמציעים את העסקאות הכי טובות עבור חבילות נופש לכרתים על בסיס הכול כלול, תוכלו לחגוג ולצהול בהמון פאבים וברים, ליהנות ממסעדות משובחות ועוד.

בהרקליון תוכלו כמובן גם ליהנות מרצועות חוף מרהיבות, אך אם בא לכם קצת יותר מאשר בטן-גב, כדאי מאוד לקום מכיסא השיזוף ולתפוס מונית אל חומות העיר העתיקה, אל אתר עתיקות הנקרא "קנוסוס", לבקר ב"האקווריום" ועוד.

האקווריום הוא יעד מצוין עבור טיול עם הזאטוטים והמשפחה, בו תוכלו להתרשם מזנים ייחודיים של יצורים ימיים שונים המצויים באזור כרתים. אם אתם מעדיפים להתנייד באמצעות רכב, תוכלו גם לאתר חבילות נופש לכרתים שכוללות השכרת רכבי משפחה וג'יפים. באשר לטיולי הג'יפים ביוון, קיימות לא מעט חברות המוציאות טיולי ג'יפים, כך שתוכלו גם לבחור לצאת לטיול מאורגן בשטח.

טיסות הכי זולות לכרתים והנאה מקסימלית   

בכל מחוז בו תבחרו לטייל בכרתים (קיימים 4), תוכלו ליהנות מרצועות חוף יפהפיות, מחול ים לבן, טבע אשר צמוד לים, ואפילו תוכלו גם לשכור טרקטורונים ואופנועים קלים בכדי להתנייד ביתר קלות בתוך האי. בכרתים אפשר למצוא אופציות רבות עבור שיט יאכטות, עבור צלילות ברמות שונות ועוד.

אם כבר הצלחתם לאתר טיסות הכי זולות ולשים קצת כסף בצד, כדאי לשקול להשתמש בו בכדי לאתר חבילות נופש לכרתים שכוללות בדיוק את סוג הפעילות שאתם מעוניינים בה, היות וניתן לאתר כמעט את כל סוגי הפעילויות באי. אחת ההמלצות לזוגות טריים וותיקים, היא צלילת שנורקל יחדיו.

בכרתים ניתן לאתר חברות מקצועיות שמוציאות סיורי צלילה מודרכים ובטוחים, כך שתוכלו לזכות במבט אל העולם התת ימי של יוון. שימו לב, אם כבר יש לכם ניסיון בצלילת סקובה (לא שנורקל), מומלץ ביותר לצאת לצלילת סקובה מודרכת באמצעות חברת chania diving center, ולסייר במערות תת-ימיות מרהיבות ביופיין. כאמור, סוג צלילה זה אמנם ייחודי ביותר, אך לא מתאים לצוללנים חובבים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*