החלטת הקבינט: התקפה אווירית על עזה

החלטת הקבינט: התקפה אווירית על עזה

לאחר 4 שעות התייעצות של הקבינט המדיני בטחוני הוחלט לצאת להתקפה לילית על עזה. התקפה בעיקר אווירית אבל התקפה שככל הנראה תשפיע גם על תגובת החמאס מה שאומר שהתסריט של לילה לבן באשדוד היא לא כזו דמיונית.

אשדוד היתה מאז ומתמיד גבול עליית המדרגה, משמעות הירי לאשדוד תלווה בשלב נוסף של הסלמה ונותר רק לקוות שהתרחיש הבעייתי לא יתקיים.

ראש עיריית אשדוד כבר הורה לפתוח מקלטים והחלטות סופיות לגבי קיום הלימודים יינתנו ככל הנראה רק אחרי הלילה הסוער שמחכה לנו. או ליתר דיוק לישובי העוטף.

אשדוד למודת ניסיון, המוקד העירוני כבר תוגבר והתבצעה הערכת מצב מול כל הגורמים הבטחוניים, ראש העיר השוהה בספרד כראש משלחת בכנס ערים חכמות מינה את גבי גבי כנפו ממלא מקומו כאחראי על המצב. בהתייעצות טלפונית הוחלט שנכון לכתיבת שורות אלו יתקיימו הלימודים הנתמכים בחדרי ממ״ד, במבנים יבילים לא יתקיימו לימודים.

המלצת פיקוד העורף אומרת בפירוש לשהות בסביבת חדרי ביטחון וממ״דים.

עדכון בוקר סופי יעלה כאן ובדף הפייסבוק של אשדוד פור יו.

 

הודעה רשמית של עיריית אשדוד:

בהמשך להערכת מצב שהתקיימה במרכז ההפעלה באשדוד, בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מ״מ ראש העיר עו״ד גבריאל כנפו, מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, יחד עם נציגי הצבא, המשטרה, ראשי המכלולים והביטחון העירוני, הוחלט לפתוח את המקלטים הציבוריים ולהעמיד את מערך החירום בכוננות מלאה. ראשי המכלולים במטה החירום, התבקשו להמשיך ולעקוב אחר התפתחויות ולהיות ערוכים לכל שינוי במצב הביטחוני, עד להתכנסות הבאה מחר בבוקר.

לעת הזאת, על פי הנחיות פיקוד העורף, תושבי אשדוד מתבקשים להימצא קרוב למרחב מוגן ולהימנע מהתקהלויות. בוטלו אירועים במוסדות התרבות והספורט ונאסרה פעילות בפארקים העירוניים ובשטחים פתוחים.

לימודים: לאחר הערכת המצב החליט ראש העיר לאמץ את המלצת פיקוד העורף ולאפשר לימודים בכל מוסדות החינוך הממוגנים.

שימו לב, לא יתקיימו לימודים במבנים יבילים שאין בהם מיגון.

הציבור מתבקש לרענן את הנחיות ההתגוננות ולהימצא קרוב למרחב מוגן, להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהמשיך ולעקוב אחר אמצעי התקשורת.

אנו מחזקים את כוחות הביטחון ואת ידי הממשלה.

זיכרו: אזור האזעקות באשדוד הוא: לכיש 271. מוקד 106 עומד לשירותכם.

ככל שיהיו שינויים נעדכן אתכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*