החוגגים חוגגים, התושבים מתלוננים.

החוגגים חוגגים, התושבים מתלוננים.

אחרי חגיגות יום העצמאות כתבנו על הזוהמה שמשאירים חוגגי המדורות אחריהם ועל הרעש שהם עושים עד השעות הקטנות של הלילה/המוקדמו של הבוקר. שוב עולה השאלה מי מפקח על החגיגה ומי עושה בקרת נזקים.

אין לנו שום כוונה להיות משביתי השמחות של העם היהודי, אך עם כל הכבוד לחגיגות מישהו חייב לתת את הדין / לפקח על המהומה שנקראת ל״ג בעומר עם חגיגות ה-70 למדינת ישראל.

הלכלוך:

חייב יהיה להיות פיקוח על מה שמשאירה כל חבורה אחריה, 2 שקיות זבל (או יותר) ואיסוף האשפה חייבות להיות פעולות חובה, רצוי היה שיהיו מובנות מאליהן ולא נצטרך לכתוב עליהן אך ככל הנראה שמה שלא יעשה החינוך מהבית יאלץ לעשות קנס עסיסי.

לכלולג

הרעש:

ניתן להגיע לפשרה וולהוסיף עוד שעה/שעתיים לזמן ההפסקה החוקי הכתוב בחוב בחוק (23:00) אבל לא ייתכן שמוסיקות טראנס/עומר אדם בווליום של הופעה חיה ימשיכו עד 04:00 לפנות בוקר, וכל זה במרחק של עשרות מטרים מבניינים רבי קומות עם ילדים שישנים ויום עבודה שממתין לכל אחד ואחת מהם/ן.

הסכנה:

אם נתעלם לגמרי מהמלצת מכבי האש/ראש העיר/ מערכות החינוך לבטל את המדורות בחרו החוגגים למרות הכל לקיים את המדורות, עם המון מזל לא ידוע (לפחות באשדוד) על אירועים חריגים, אך במידה וחלילה משהו היה קורה, רגע אחרי האסון בערבה היינו שוב מכים על חטא ושואלים את השאלות הקשות.

מילה טובה:

כמו בכל סיפור רע יש גם צד טוב, המילה הטובה שייכת לעובדי הניקיון של עיריית הניקיון שנאלצו לעשות את העבודה במקום כל אלה שהשאירו את הזוהמה והלכו לישון באין מפריע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*