החדר המושלם למתבגר המתחיל: רהיטי ה- Must שאסור לוותר עליהם

החדר המושלם למתבגר המתחיל: רהיטי ה- Must שאסור לוותר עליהם

האוס אין

בשעה טובה, יש לכם מתבגר או מתבגרת בבית. אתם והם עומדים בפני תקופה עמוסת שינויים, שבמהלכה הנער או הנערה שלכם יעבדו קשה כדי לפתח את זהותם האישית ולהגדיר מי הם, מהו הטעם שלהם ומי הם מעוניינים להיות בעתיד. במהלך התקופה הזו, בני נוער רבים בוחרים להסתגר בפרטיות חדרם, ולכן החדר מקבל חשיבות גדולה במיוחד עבורם. חדר נוער המעוצב במחשבה תחילה ובהתאמה לטעמם של הנער או הנערה הוא נכס אמיתי עבורם, ולכל אחד מהפריטים שבחדר ישנה השפעה מכרעת על היכולת שלהם ליהנות מהפינה הפרטית שלהם. לפניכם סקירה של כמה מפריטי הריהוט המרכזיים בחדר הנוער שכדאי לבחון לרכוש ושיגרמו למתבגר או המתבגרת שלכם להרגיש כמו בבית.

מיטה וחצי

עכשיו שיש לכם נער או נערה מתבגרים, מיטת הילדים הקטנה והצרה כבר לא תעשה את העבודה. מתבגרים זקוקים למרחב רב יותר, בין השאר מאחר והמיטה משמשת אותם מלבד לשינה גם לאירוח ולפעמים אף לצורך מנוחה או למידה. ברוב חדרי הנוער, מיטה זוגית תתפוס מקום רב מדי, ולכן הפתרון של מיטה וחצי מפשר באופן אופטימלי בין הצורך של הנער או הנערה במרחב לבין השטח המוגבל יחסית של החדר, שעליו להכיל גם כמה רהיטים גדולים נוספים כמו ארון, שולחן כתיבה וספריה. כדי למקסם עוד את השטח שתופסת המיטה בחדר, אפשר לבחור במיטה וחצי שכוללת ארגז אחסון מתחתיה ובו ניתן לשמור חפצים שונים שאינם נמצאים בשימוש יומיומי כמו מצעים או בגדים שאינם בעונה. בנוסף, היום קיימות גם מיטות קומותיים המשלבות מיטה וחצי, כך שניתן ליהנות מיתרונותיה של המיטה הגדולה גם בחדר משותף.

שולחן כתיבה

המתבגר או המתבגרת שלכם נמצאים כעת בדרכם לתקופת לימודים אינטנסיבית וחשובה ביותר, ולכן חיוני כעת יותר מאי פעם לארגן עבורם פינת למידה מעוצבת היטב שתעזור להם להתרכז במשימות החשובות של הכנת שיעורים ולמידה למבחנים ולשמור על סביבת עבודה מסודרת לאורך זמן. שולחן עבודה מעוצב ומתוכנן בקפידה העשוי מעץ מלא עמיד ואיכותי הוא נכס שילווה את המתבגר/ת שלכם במשך שנים קדימה, לא רק במהלך שנות הלימודים בבית הספר אלא אפילו עד האוניברסיטה ואחריה.

שידת איפור

נערות מתבגרות רבות מגלות עניין הולך וגובר במראה החיצוני שלהן. כחלק מגיבוש ה"אני" שלהן, הן מבלות זמן רב יותר מול הראי בטיפוח עצמי והתנסות במראות שונים. שידת איפור בחדר הנוער מעניקה לנערה פינה משלה, בה היא יכולה לאחסן את מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שלה וכן לפתח וליהנות בה משגרת הטיפוח החדשה שלה. בהאוס אין ניתן למצוא מבחר גדול של שידות איפור, ביניהן כאלו המותאמות לחדרים קטנים או לחללים צרים, כאלו שכוללות אפשרות ישיבה ואפילו שידות שניתנות לתלייה על הקיר לחיסכון מקסימלי במקום.

מיטה מרווחת ונוחה, שולחן כתיבה מאורגן היטב ושידת איפור מעוצבת – אלה הם שלושה פריטים שיכולים לשדרג בקלות כל חדר נוער ולתת למתבגר או למתבגרת שלכם תחושה שהם מצאו את המקום שלהם.

*** רשת האוס אין מציעה מבחר דגמי רהיטים לילדים ונוער מעץ מלא ובהתאמה אישית לקנייה בחנויות הרשת ובאתר.

צילום: האוס אין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*