הורים, קחו אחריות.

הורים, קחו אחריות.

הכל מתחיל מהבית כך נהוג לומר על ילדים מוצלחים וכך גם על ילדים שלא ממש מצליחים להיטמע במסלולי החיים המקובלים. אין ספק שכל הורה רוצה להצליח בחינוך ילדיו, שיהיו מוצלחים בלימודים, ערכיים, מכבדי אדם ובעלי דרך ארץ.

אחוז גבוה מההורים שעסוק בהישרדות הפרנסה לא תמיד יודע מה צריך לעשות, הרי אף אחד לא מחוייב ברישיון הורות ולא תמיד התפקיד הכי קשה בעולם מגיע עם ספרי הדרכה.

חלק גדול מההורים ״מפקיר״ את עניין החינוך בידי מערכת החינוך הישראלית שלא תמיד יודעת את הצרכים הספציפיים של הילד המיוחד שלכם.

גילאי התבגרות הם השלב הבעייתי בו הבעיה מתפוצצת כמעט בכל בית אך לפעמים גם לפני ואולי גם אחרי ורבים ההורים האומרים ״מאוחר מדי״, ״מה כבר ניתן לעשות?״ או ״הוא יתאפס בצבא״.

אז זהו שלא, לא תמיד זה קורה ולא תמיד ניתן להפיל בעיות על מערכות החינוך או לדחות בעיות לצבא וצריך לפתור את הבעיות מול הילדים בהתאם לגילם ויפה שעה אחת קודם.

סימונה מורלי מנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״

אשדוד התברכה במרכז הדרכה ייעודי להורים, המרכז להורות משמעותית הפועל תחת הרשות העירונית ״מהות״ הוא בדיוק המקום בו תוכלי להתייעץ, להשתלם ואף להפוך למנחת הורים בקורסים ייעודיים שהמרכז מקיים.

המרכז להורות משמעותית הוא המרכז היחיד מסוגו בישראל ומהווה מודל ייחודי שמעניק שירות חשוב לתושבי העיר אשדוד, מגוון רחב של שירותי ייעוץ, סדנאות ומפגשים רלוונטיים ניתנים במרכז תחת מבנה מפואר, אסתטי ונעים במיוחד. עשרות יועצות ומנחות במגוון רחב מאוד של נושאים יכולות להיות הפיתרון המושלם והמענה הנח ביותר להורים מאשדוד.

הגב׳ גילית אבטליון: מנהלת המרכז להורות משמעותית

מנהלת המרכז להורות משמעותית, הגב׳ גילית אבטליון: בנוסף למערך ההדרכה המרכז מציע באופן קבוע הרצאות בנושאי הורות על כל סוגיו, ההרצאות בתשלום סמלי ומתקיימות במרכז להורות משמעותית באולם האמפי האינטימי.

סימונה מורלי מנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״: כ-1000 הורים מאשדוד כבר עברו סדנאות והשתלמויות במרכז להורות משמעותית וגילו מחדש את ״מקצוע״ ההורות, המרכז נותןמענה לכל  חתך הגילאים ולמגוון בעיות קצה בעלויות סמליות, הצוות המיומן בונה במשך כל השנה תכניות ומודלים בהתאם לצרכים הכלליים והספציפיים לעיר אשדוד. דוגמא מצויינת היא המודל הייחודי למרכז הוא הטיפול באופניים החשמליים בשיתוף כל גורמי האכיפה הרלוונטיים, תכנית מקיפה שזוקקה לסדנה ונותנת מענה החל משלב הרכיזה ועד נושא הבטיחות.

לפרטים: רחוב ניסן 11, אשדוד טל׳: 1-700-707-475

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*