הורים וילדים בפעילות המרכז

הורים וילדים בפעילות המרכז

המשפחות אשר הגיעו ביום ראשון האחרון למרכז הורות וילדים, נהנו מכל רגע. הם השתתפו בפעילות מרתקת שארגן המרכז תוך שהם נוטלים חלק במשימות ואתגרים, בשלוש תחנות שונות.

  • בסלון התקיימה הפעלה חווייתית-משפחתית של מוזיקה, תנועה וגוף.
  • בלובי הכניסה יכלו המשפחות ליצור תמונה משפחתית.
  • במטבח הם הכינו פרצופים על כריכים.

עובדות המרכז ניצבו בכל התחנות והפעילו את המשפחות בהתאם למשימות, מול עיניה הנלהבות של גב' יעל כהן, מנהלת אגף במינהל לשירותים חברתיים. כמו כן השתתפו עובדי מחלקת הבריאות ואורחי המרכז.

"לפעילות המיוחדת הגיעו 66 משתתפים (21 משפחות) כאשר כל משפחה דילגה בין התחנות, התכבדו בכריכים היפים והטעימים שיצרו מלחם, ממרחי גבינה או חומוס ושלל ירקות, ויצרו פרצופים ודמויות יפות וטעימות" אומרות בנות המרכז ומציינות את תחנת היצירה כתחנה אטרקטיבית לפי שכל משפחה יכלה להכין מקנבס תמונה משפחתית או תמונות של בני המשפחה שנשלחו למרכז לפני הפעילות. "את התמונות פיתחנו עבורם והמתנו ליום הפעילות" הן אומרות ומתארות כיצד המשפחות קישטו את הקנבסים בשלל חומרי יצירה כמו: חול צבעוני, פסיפס, מדבקות, צבעים ועוד.

בעמדת הסלון, התקיימה פעילות חווייתית מלווה במוזיקה. צוות המרכז הפעיל את המשפחות בתנועה וריקוד וניתן היה לראות כיצד ההורים נהנים לא פחות מהילדים – החל ממשחקי בלון וקפיצות ועד להמצאה של רעיונות יצירתיים כיד הדמיון.

המעניין היה לראות את המשפחות מחוץ לחדר הטיפול, את הדינאמיקה שנוצרה בתוך המשפחות ובין המשפחות, תוך שהן נהנות מהפעילות ומרגישות  את החיבור לקהילה. "ראו שמי שמטופל במרכז (כחלק משירותי הרווחה) אינו מוזר/שונה/יוצא דופן, ויש משפחות נורמטיביות שנעזרות במענה הטיפולי של מרכז הורים וילדים" אומרים במרכז.

ומה אומרות המשפחות עצמן? משפחה אחת אמרה: "נהנינו מאוד מהפעילות ואנו רוצים להודות לעובדות המרכז על ההפעלה ועל זמן האיכות שהעניקו לנו". משפחה שניה: "חווינו מהי משפחה אמיתית והיה לנו כיף יחד" ומשפחה שלישית סיכמה: "נהנינו לראות את הילדים נהנים, אוכלים ושמחים. היה ממש כיף וגם אנחנו נהנינו. תודה על הכל. אוהבים להיות חלק מהמשפחה שלכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*