הוקרה למתנדבי סיירות הרשות בחודש המאבק

הוקרה למתנדבי סיירות הרשות בחודש המאבק

את הסופה שפקדה את אשדוד והביאה עמה את כמות הגשמים הגדולה ביותר מזה עשור, מתנדבי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות-אשדוד לא ישכחו ולא רק בגלל כמויות גשמי הברכה, אלה בשל העובדה  שבאותו יום חגגו המתנדבים את ערב ההוקרה השנתי המצוין בחודש דצמבר הלוא הוא חודש המאבק .

את הערב פתחו המתנדבים בארוחה מכובדת וטעימה במיוחד וכמובן שזו לוותה בסופגניות כמנהג החג, לאחריה החל הטקס המרכזי שאותו הנחה רכז הסיירות זו השנה השביעית מר שי נקש ובו הדליקו את הנר החמישי. אותה חנוכייה הינה סמל לאותו האור שמביאים מתנדבי הרשות אל האוכלוסייה בעיר בכל אחת מהפעילויות בהם הם לוקחים חלק.

את טקס חלוקת התעודות פתחה מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי כשברכה את המתנדבים הרבים שהגיעו לערב ההוקרה ואשר פועלים בעיר בכל השנה , בשם מתנדבי הרשות ברכה הגב' רחל מלכה מתנדבת זו השנה השלישית בסיירת סבא –בא אשר הביאה סיפור קצר אך כזה שמציג את מהות הפעילות הרגישה והחשובה אותה עושים מתנדבי הסיירת.

וכמו בכל ארוחה טובה לאחר המנה הראשונה והשנייה מגיע הקינוח, שהפעם הגיע בצורת מופע צחוק שהעביר האומן עמי אנידג'ר ולא השאיר אף אחד אדיש. "היה ערב מהנה במיוחד, בחוץ אומנם היה קר וסוער אך בפנים חם ומלבב, תודה על ערב ההוקרה והיחס של הרשות ושלך שי לאורך השנה", כך סיכמה אחת ממתנדבות הרשות את ערב ההוקרה, בשיחה עם שי.

את מתנדבי הרשות תוכלו לפגוש במהלך החודש בעוד פעילויות שטח לטובת תושבי העיר, בהם ערב השנה החדשה וחלוקת קצבות הביטוח הלאומי. בברכת יישר כוח למתנדבי הרשות.

להצטרפות לסיירת: שי נקש –  רכז סיירת הורים  054-3220939

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*