הובלות קטנות – הפתרון המושלם למעבר חלק

הובלות קטנות – הפתרון המושלם למעבר חלק

כמה פעמים יצא לכם לעבור דירה בחיים שלכם? פעם אחת, שתיים, שלוש ? אולי יותר? ובכן מסתבר שישראלי ממוצע עובר בין 2-5 דירות בחייו! כן ממש ככה… מדובר בתהליך הכולל חיפושים רבים הן אחר דירה והן אחר משכיר שיחליף אותנו. אותו תהליך גם כולל אריזה של כל הפריטים והחפצים אותם אנו רוצים להעביר, מכירה של אותם חפצים בהם אין לנו יותר שימוש וכמובן רכישה של מוצרי חשמל ורהיטים חדשים או רהיטי יד שנייה אותם אנו רוצים וצריכים לדירה החדשה שלנו. ובכן, אולי לא שמעתם על כך, אך יש פתרון נפלא, שירות די חדש בקרב הקהל הישראלי שנקרא – הובלות קטנות!

מה הרעיון של הובלות קטנות?

ובכן הובלות קטנות מתאימות עבור כמה סוגים של אנשים:

  1. אנשים שעוברים דירה באותו אזור בו גרו לפני כן – במקרה שכזה בהחלט אפשר להיעזר בחברים ובני משפחה קרובים, להעביר את רוב הדברים לבד, ורק את הדברים היותר כבדים כמו מקרר, ספות, כורסאות או מיטה, ניתן להיעזר בשירות של הובלות קטנות. חברות להובלות קטנות יתמחרו לכם את ההובלה פר פריט.
  2. אנשים שמחפשים להוזיל את המעבר בעשרות אחוזים – ובכן הובלה קטנה חוסכת לנו המון כסף. בעוד הובלה גדולה הכוללת משאית גדולה, נהג ומובילים עולה לנו כמה מאות שקלים לעתים אפילו כמה אלפים בודדים, הובלה קטנה זולה בהרבה. ההובלה מתומחרת בהתאם לכמות הפריטים שאתם מעבירים ובהתאם למרחק שבין הדירה ממנה אתם עוברים לבין הדירה אליה אתם עוברים.
  3. אנשים שאין להם המון פריטים להעביר – גם עבור אנשים שיש להם מעט חפצים, הובלה קטנה יכולה להיות פתרון מושלם.

ובכן בשירות זה יש המון יתרונות שכן אתם לא מחכים ימים שלמים, מדובר משירות של מהרגע להרגע  – פשוט קל ונוח. יחד עם זאת, מכיון ומדובר בחברות שמבינות בשירות לקוחות ויודעות עד כמה הובלות גדולות עלולות להוביל לתסכול, עצבים והרבה כאבי ראש, הן שמות דגש על מהירות, זריזות וביצוע פעולת העברה תוך זמן קצר בלבד. אז אם אתם עוברים דירה, צריכים רק להעביר את המקרר מההורים אליכם, נסו הובלות קטנות – זה משתלם, זה נוח וזה אחלה שירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*