הוא הגיע לאשדוד – דגל היופי לשנת 2017

הוא הגיע לאשדוד – דגל היופי לשנת 2017

נציגי עיריית אשדוד ובראשם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, השתתפו בשבוע שעבר בטקס הענקת הפרסים של תחרות קריה יפה בישראל יפה, שהתקיים בגני יהושע, תל אביב. זאת הפעם הרביעית שעיריית אשדוד זוכה בפרס היוקרתי – דגל היופי של המועצה לישראל יפה. ובין לבין הספיקה לאסוף בכל שנה כוכבי יופי לרוב.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר התכבד לקבל את דגל היופי, הפרס הגבוה ביותר בתחרות, הודה לעובדי אגף הנטיעות המלווים את התחרות בכל השנים ודואגים לטפח את החזות העירונית בכל המרחב העירוני. הוא הודה גם לאנשי מינהל התפעול על התיחזוק השוטף של כל המרחב הציבורי וליתר עובדי העירייה העומדים בקשר עם התושבים ומעניקים לו את השירות המיטבי.

מר קובי ישכיל, מחלקת תחרויות וסניפים של המועצה לישראל יפה, שיגר למר יוסי לרר, מנהל אגף הנטיעות בעיריית אשדוד, כמה תמונות מטקס סיום התחרות "קריה יפה בישראל יפה", במהלכו הוענקו פרסים לרשויות הזוכות. בתוך כך מר ישכיל הודה ללרר במילים חמות: "עם סיום תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' לשנת 2017, אני שמח להעביר אליך תיעוד ממעמד טקס הענקת האותות וכוכבי היופי לרשויות המשתתפות בתחרות. "ברצוני להודות לך בשם המועצה לישראל יפה, על המאמץ והעבודה היומיומית, המושקעים בקידום מטרתנו המשותפת לאיכות חיים וסביבה באמצעות התחרות".

מאז הושקה תחרות קריה יפה בישראל יפה, אשדוד נוטלת בה חלק ובכל שנה זוכה בפרס. אגף הנטיעות האחראי על חזות העיר, גאה בתרומתו ליופיה של אשדוד ובהערכה לה זוכה העיר מכל המבקרים בה. "אשדוד יפה ומטופחת בזכות העבודה של אנשי הנטיעות הדואגים לצבוע את העיר בצמחיה ירוקה ובצבעים ססגוניים בכל פינה בעיר" אומר יוסי לרר, מנהל אגף הנטיעות, תוך שהוא מפרגן לכל עובד האגף.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*