הדרך הנוחה ביותר להחליף לרכב חדש – טרייד אין

הדרך הנוחה ביותר להחליף לרכב חדש – טרייד אין

מדי כמה שנים רובנו אוהבים להחליף את הרכב עליו אנו נוהגים מדי יום לרכב חדש, ממגוון סיבות טובות שונות. רכב חדש הוא לרוב בטיחותי יותר, יעיל יותר בתצרוכת הדלק ובתחזוקה השוטפת, מהנה ונעים יותר לנהיגה וכו'. עם זאת, עבור רבים תהליך שדרוג והחלפת הרכב מהווה תהליך סבוך, ארוך ומעייף כל כך עד כי הם מעדיפים להימנע ממנו  ככל הניתן, עד שממש אין כבר ברירה. לכל מי שתיאור זה רלבנטי עבורו, כדאי לשקול את האופציה הנוחה והמתבקשת ביותר להחלפת הרכב – עסקת טרייד אין.

מהי עסקת טרייד אין לרכב ומהם יתרונותיה?

עבור מי שלא ממש מכיר את המושג, "טרייד אין" הוא סוג של עסקאות במסגרתן מוסר הלקוח את רכבו הישן לחברה המבצעת את הטרייד אין, ובתמורה לכך ולתוספת תשלום מסוימת מקבל לרשותו רכב חדש לחלוטין (במקרים מסוימים מדובר ברכב משומש אך חדש יותר מהנוכחי ובמצב מצוין, כתלות בסוג עסקת הטרייד אין שעושים…).

כפי שניתן להבין מיד, לעסקת טרייד אין מספר יתרונות מהותיים אשר הופכים את הצדדים המייגעים והמרתיעים שבהחלפת רכב ישן בחדש להרבה פחות רלבנטיים. למשל, אחת הבעיות הגדולות ביותר בשדרוג רכב שכזה היא "להיפטר" מהרכב הישן – לפרסם אותו למכירה, לענות לטלפונים, לפגוש קונים פוטנציאליים שונים, להתמקח, להתווכח ולעשות את כל שאר מה שנדרש על מנת למצוא קונה ולסגור את העסקה. וזה רק חלק אחד בתהליך החלפת הרכב – עכשיו אנחנו נדרשים גם למצוא רכב חדש או משומש אחר בו אנו מעוניינים, לבדוק אותו ולוודא כי הוא אכן במצב טוב ומתאים לנו, להתמקח עם המוכרים, להתפלל שלא עבדו עלינו וכו'. בקיצור – עסק די מייגע אשר מובן מדוע רבים מתייאשים כבר מבעוד ועד ומעדיפים שלא להיכנס אליו כלל…

עסקת טרייד אין חוסכת לנו כמובן את כל זה – אנחנו פשוט מוסרים את הרכב, בלי לפרסם או לחפש קונים, להתמקח וכו', ומקבלים רכב אחר בו אנו מעוניינים, כזה המגיע עם אחריות וודאות בנוגע לאיכותו (מה שלא קורה כאשר קונים רכב יד שנייה מאדם פרטי…).

לאן כדאי לפנות עבור עסקת טרייד אין?

לאחר שמשתכנעים ביתרונות המהותיים של עסקאות טרייד אין לעומת החלפה "רגילה" של רכב ישן בחדש, נותר לברר – היכן מציעים עסקאות טרייד אין, באילו תנאים, עבור אילו רכבים והכי חשוב – לאן כדאי לנו ספציפית לפנות מבין האפשרויות?

ובכן, גופים שונים מציעים עסקאות טרייד אין דוגמת חברות ליסינג, מגרשי מכוניות למיניהם, חלק מסוכנויות היבוא הרשמיות בישראל של יצרניות רכב גדולות ועוד. עבור מי שתוהה היכן להתחיל ולמי לפנות, נמליץ לשקול בתור התחלה חברות ליסינג המציעות גם עסקאות טרייד אין – בחברות הליסינג מבחר עצום של רכבים חדשים או כמעט חדשים (ולכן עסקאות טרייד אין אטרקטיביות במיוחד), תנאים נוחים, מחירים שקשה להתחרות עימם ובעיקר – אמינות, כזו המתקבלת כאשר עושים את עסקת הטרייד אין עם גוף גדול, אמין ובעל משאבים רבים בעולם הרכב.

גלשו לאתר גלי ליסינג ומצאו מגוון אפשרויות משתלמות לרכישת רכבים.

צילום: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*