הדפסת חשבוניות – יותר מסתם דפוס

הדפסת חשבוניות – יותר מסתם דפוס

אתם צריכים להדפיס חשבוניות לעסק. ייתכן שזאת הפעם הראשונה שאתם מזמינים חשבוניות כחלק מהתהליך של הקמת העסק, וייתכן שלא מדובר בפרוצדורה חדשה עבורכם, אבל אתם מחפשים שינוי שעדיין לא ברור לכם מה הוא צריך לכלול, אתם רק יודעים שהוא נדרש. בשני המקרים האלה, החלק של הדפסת חשבוניות ברמה הטכנית הוא החלק הפחות בעייתי עבורכם, ומה שצריך יותר לעניין אתכם הוא עיצוב החשבונית וההתאמה שלה לצרכי העסק שלכם. חשבוניות מס הן מסמכים עסקיים שצריכים לכלול אלמנטים מוגדרים המחויבים על פי החוק ועל פי כללי רשות המיסים, אבל מעבר לאלמנטים הללו, יש לכם יכולת רחבה וכמעט בלתי מוגבלת לעצב את החשבונית על פי הצרכים שלכם, ולשם כך יהיה עליכם למצוא איש מקצוע המתמחה בתחום של הדפסת חשבוניות.

כל עסק צריך חשבוניות, אבל לא את אותן חשבוניות

כל עסק זקוק לחשבוניות מס, אבל כל עסק זקוק לסוג אחר של חשבוניות. תיאור המוצר, מספר יחידות, משקל, גודל, מאפייני מוצר, צורות תשלום, שילוב של קבלה או תעודת משלוח בתוך החשבונית וכדומה – כל אלה הם אלמנטים שיש להתאים לעסק הספציפי. בעלי עסקים רבים שאינם חושבים על הדברים הללו, מבצעים הזמנה של הדפסת חשבוניות בהיקף של עשרות פנקסים, ורק לאחר שהם מתחילים לעבוד איתן, הם מבינים את הטעות שעשו אך מעדיפים להמשיך ולעבוד עם מה שכבר הזמינו כי "חבל על הכסף שכבר שולם".

הזמינו מראש בדיוק את מה שאתם צריכיo

במקום להסתפק בצורת עבודה כזאת, שלא באמת מתאימה לעסק שלכם ולצרכים שלכם, כדאי לפנות לברוך שטרן המתמחה בתחום של הדפסת חשבוניות, להסביר לו בדיוק על מאפייני הפעילות של העסק ועל הצרכים הספציפיים שלכם מהחשבוניות שתזמינו. בנוסף לצרכים שתציינו בפניו, יוכל אותו איש מקצוע להציע לכם אפשרויות אחרות שאתם אולי לא מכירים, אבל בהיותו איש מקצוע המכיר את הצרכים השונים של ענפי מסחר, שירותים ותעשייה שונים, יוכל לייעץ לכם בצורה מקיפה יותר.

מסמכים נוספים שאתם עשויים להזדקק להם

בתהליך זה, אתם רוצים לסגור גם את כל הנושא של מסמכים חשבונאיים לעסק, שכן חשבוניות מס הוא לא המסמך היחיד שלו תזדקקו. כך למשל, יהיה עליכם לדאוג לקבלות, חשבוניות מס/ קבלות, תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי, חשבונות עסקה, הצעות מחיר, תעודות החזרה, הזמנת רכש וכדומה. בכל אחד מן המסמכים האלה, לאחר שתגדירו את הצורך שלכם בהם, יהיה עליכם להתאים את תוכן המסמך לצרכים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*