הדיגיטיליות של אשדוד

הדיגיטיליות של אשדוד

במסגרת הפרויקט "דיגיטליות בעסקים" של בנק לאומי, ובאמצעות יוזמה משותפת עם המשרד למעמד האישה בעיריית אשדוד, המשתתפות תיקחנה חלק בקורס בין חמישה מפגשים שיעסוק בשיווק דיגיטלי ויכלול כלים משמעותיים להצלחת העסק בעידן הרשתות החברתיות, ובהם: כתיבה ברשת, בלוגינג, פייסבוק, מיתוג ונטוורקינג וכדומה, שיועברו ע"י מיטב אנשי המקצוע. הקורס יפתח רשמית ב-3 ביולי ויינתן ללא עלות לנשים שיעמדו בתנאי הקבלה.

"בעידן הנוכחי, כלים דיגיטליים משמשים את כולנו בכל תחומי החיים, ובהם בעלי עסקים, עד שלפעמים אנחנו הולכים לאיבוד בין כל האפליקציות והכלים שיכולים לשפר את החיים שלנו" אומרים בבנק לאומי אשר הרים את הכפפה ופתח כמה תוכניות לימודים שמאפשרות לנשות עסקים לקחת את העסק שלהם צעד אחד קדימה בניהול, בשיווק דיגיטלי וכדומה ולהשתתף בתוכנית הלימודים המקצוענית באחד מבתי הספר שלו.

"קהילת דיגיטליות בעסקים" הוקמה בשנת 2017 וכיום מונה כ-8,000 בעלות עסקים ויזמיות מכל רחבי המדינה. התוכן בקהילה עוסק בנושאים בסיסיים הנחוצים לכל בעלת עסק בעולמות הפיננסיים והשיווק הדיגיטלי, כאשר בכל יום מתפרסמים בקהילה תכנים בעוגנים שונים. "לאחר תקופה ראשונית בה זוהו הצרכים של חברות הקהילה הוחלט להרחיבה גם לעולם הפיזי באמצעות מפגשים, הרצאות ומתן כלים שנשים הצביעו כי הן זקוקות להן" אומרים המארגנים.

אהובה יצחק עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, חברה ליוזמת הבנק וביקשה לחבר גם את נשות העסקים באשדוד לתכנית החשובה. "יש לנו בעיר קהילה מדהימה של יזמיות ובעלות עסקים אותן אנו מקדמים, מתוך הבנה כי עסקים קטנים ובינוניים מהווים עוגן משמעותי לכלכלה המקומית" היא אומרת ומציינת כי "הצורך שממנו נולד שיתוף הפעולה שלנו עם בנק לאומי הגיע מאותן נשים מדהימות שהביעו רצון לקבל כלים פרקטיים להצלחת העסק וכבר כעת אנחנו רואים היענות רבה לפרויקט".

בעירייה מסבירים כי פורום בעלות העסקים באשדוד מהווה פלטפורמה ליצירת תשתית לשיתופי פעולה, נטוורקינג, תכנים מקצועיים, כלים ניהוליים ועוד והוא מקדם פרויקטים מקסימים ביניהם הפרויקט הנוכחי 'דיגיטליות בעסקים', רובם ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. הקורס שיחל כאמור בתחילת יולי, מיועד לנשות עסקים ויזמיות מאשדוד אשר תעמודנה בתנאי הקבלה. בעלות עסקים מוזמנות להצטרף לקהילת "דיגיטליות בעסקים" בפייסבוק וליהנות ממגוון תכנים לניהול ושיווק העסק ועדכונים על מפגשים בנושאים שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*