הדור הבא בנבחרת ישראל: עמרי קושמרו

הדור הבא בנבחרת ישראל: עמרי קושמרו

הספורט האשדודי לא ניחן בכמות ספורטאים גדולה במיוחד בכל הנוגע לייצוג מדינת ישראל בענפי הכדור השוניםאפשר לציין שרק בענף אחד, הכדורגל , העיר אמנם הוציאה כמה ספורטאים בכירים שזכו לייצג את המדינה במשך שנים רבות ואף להיות מהמובילים בנבחרת, אך בזה זה פחות או יותר מסתכם.

ענף הכדוריד זוכה לייצוג נכבד של שחקנים אשדודים צעירים ומלאי מוטיבציה שלוקחים חלק בנבחרות ישראל הצעירות וממקמים את העיר אשדוד כאחת הערים הבולטות בייצור שחקנים מצטיינים בתחום הכדוריד. השאיפה היא שבסוף התהליך אותם שחקנים ייצגו את המדינה במשחקים בין לאומיים ויובילו אותה להישגים בנבחרות הבוגרות.

השחקן הכי בולט עד כה שהצליח להגיע למקום שהרבה שחקנים צעירים חולמים להגיע הוא עמרי קושמרו בן ה20, שחקנה הצעיר של הפועל אשדוד שכבר כמה שנים נחשב כאחד השחקנים הבולטים והמוכשרים בנבחרות ישראל הצעירות וכיום נכלל בסגל הבכיר של הנבחרת הבוגרת. קושמרו הצעיר הצליח בעזרת עבודה קשה ומוטיבציה גבוהה להפוך לשחקן משמעותי בנבחרת העתודה של ישראל ואף להשתתף באליפות אירופה לנבחרות צעירות ולהצטיין.

hb1

 

קצת רקע, עמרי נולד למשפחה שאוכלת, שותה , ישנה וחיה כדוריד, משפחת קושמרו בניהולו של האבא עופר, היו"ר האגדי של הפועל אשדוד שהקדיש ועדיין מקדיש את מרצו וזמנו בפיתוח הענף, וגידול שחקנים צעירים . מגיל 5 עמרי מסתובב ורץ על הפרקט של האולם , וכבר מגיל צעיר זה ניתן היה לראות את הפוטנציאל שטמון בו. קושמרו הצעיר החל לבלוט בכל שכבת גיל בה שיחק ואף הגיע לשחק עם גילאים בוגרים ממנו מהר מאוד. הדבר לא ברח מעייני הקברניטים של נבחרת ישראל וכבר בגיל 15 עמרי היה חלק מסגל הנבחרות הצעירות של ישראל.

ההישג הבולט של קושמרו הצעיר הגיע לפני כשבועיים, בו רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של ישראל בטורניר האוניברסיאדה המסורתי שהתקיים בדרום קוריאה והיה שותף מלא להישג של הנבחרת, מקום חמישי מתוך 13 נבחרות בכירות.

מאז שלום כהן ה"גדול", שהיה השחקן האשדודי האחרון בנבחרת הבוגרת של ישראל, העיר אשדוד לא זכתה לייצוג בנבחרת הבוגרת וקושמרו הצעיר הצליח לעשות זאת. הכישרון הצעיר היה שותף בכל ששת המשחקים בטורניר ואף בלט בחלקם עם שבחים מהמאמנים ומהתקשורת הארצית. קושמרו על הופעתו הראשונה בנבחרת הבוגרת:

"זו הייתה חוויה בלתי נשכחת, להיות שותף בטורניר גדול ולייצג את המדינה שלי, זה בדיוק מה שחלמתי מאז שדרכתי פעם ראשונה באולם כדוריד. יש לי עוד הרבה עבודה ועדיין לא הגעתי באמת למשהו משמעותי בענף. החלום שלי הוא להוביל את האגודה בה גדלתי להישגים ואם על הדרך אני אזכה לייצג את המדינה שלי בעתיד, לא יהיה אדם שמח ממני."

בהמשך ישיר לעניין, קבוצתו של עמרי, הפועל אשדוד ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה ולא מסתפקת ומתרפקת על ההישג של שנה שעברה, מקום חמישי ומרחק ניצחון אחד מחצי גמר פלייאוף, ומתחזקת באחד השוערים הטובים בארץ, שוערה הראשון של נבחרת ישראל, אורן מאירוביץ, ששיחק בעונה שעברה בקריית מוצקין ולאחר משא ומתן ארוך ומייגע , סגר בקבוצה הדרומית ויהיה שוערה הראשון של הקבוצה. בנוסף, הקבוצה השאירה כמעט את אותו סגל משנה שעברה, כאשר שחקנים בולטים כמו יותם טל והמקשר הסרבי הנהדר של הקבוצה טיאומיר דודר חתמו לעונה נוספת. הקבוצה מחפשת חיזוק נוסף בעמדת המקשר השמאלי, כאשר האופציה על המקשר הרוסי, רומן אייזטולוב, שלא פרע את השטרות בעונה שעברה, לא מומשה.

העונה הסדירה תיפתח ב25 לספטמבר, כאשר ב18 לאוגוסט יפתח גביע איגוד השופטים. באשדוד לא נחים בפגרה וממשיכה בפעילות בכל יום שישי בצהריים בחוף הים כאשר כל שחקני האגודה לוקחים חלק בפעילות כדוריד החופים שזו השנה ה12 ברציפות שמתקיימת בחוף הים המדהים של העיר אשדוד.

חובבי הספורט בעיר מוזמנים לבוא ולקחת חלק בפעילות בחוף בכל יום שישי בשעה 16:00 בצמוד למסעדת "החוף" במרינה.

 

st

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*