הגירה לארצות הברית – כיצד לעשות את התהליך בצורה משתלמת?

הגירה לארצות הברית – כיצד לעשות את התהליך בצורה משתלמת?

בשיתוף i-immigrate.co.il

ישראלים רבים מבקשים להגר מדי שנה למדינה אחרת, בין אם באופן קבוע ובין אם למספר שנים או כניסיון לצורת חיים חדשה. בעוד ארצות הברית מאז ומתמיד הייתה אחד היעדים הפופולאריים להגירה בקרב ישראלים, מעניין לבחון את השאלה – כיצד ניתן לעבור את תהליך ההגירה לארה"ב בצורה מהירה ויעילה כמה שיותר, כזו שגם תשתלם מבחינה כלכלית?

הגירה לארצות הברית נעשית לרוב באמצעות קבלת גרין קארד לארצות הברית, בתהליך הכולל מספר אפשרויות עיקריות עבור ישראלים. מהן אפשרויות אלו וכיצד ניתן ומומלץ ליישמן בצורה יעילה ומשתלמת כמה שיותר?

קבלת גרין קארד לארצות הברית – אפשרויות עיקריות

בפני הישראלי (או המשפחה הישראלית) הממוצע עומדות מספר אפשרויות עיקריות לקבלת גרין קארד לארצות הברית, המאפשר הגירה חוקית למדינה (לפחות באופן זמני ועד לקבלת אזרחות, במידה ומתמידים בחיים במדינה לאורך מספיק זמן).

אפשרות ראשונה היא קבלת גרין קארד לארצות הברית על בסיס עבודה. ישראלים רבים נשלחים לעבודה בארצות הברית במגוון רחב של תחומים, ורבים מעוניינים להשיג עבודה באמריקה גם אם אינם נשלחים לשם על ידי מקום עבודה פה בישראל.

אפשרות שנייה היא קבלת גרין קארד לארה"ב על בסיס קרבה משפחתית. כמובן שבמקרים אלו על הקרבה להיות מסוג מסוים (כך שלא כל אחד עם דוד רחוק באמריקה יכול מיד לקבל גרין קארד בשל כך…), וגם במקרים בהם מדובר בקרבה מדרגה ראשונה או מספקת כלשהי, עדיין נדרש תהליך יחסית סבוך אשר עלול גם לקחת לא מעט זמן.

אופציה עיקרית שלישית היא קבלת גרין קארד באמצעות הגרלה – מדי שנה עורכת ממשלת ארצות הברית הגרלה בה זכאים להשתתף אזרחים ממדינות מסוימות (אלו משתנות מדי שנה בהתאם למספר המהגרים מאותה מדינה אשר כבר קיבלו גרין קארד), ובהגרלה זו מקבלים כחמישים אלף אנשים את הזכות לגרין קארד המאפשר לשהות ולעבוד בארצות הברית באופן חוקי. כמובן שגם ההגרלה מצריכה הליך בירוקראטי לא טריוויאלי אשר צריך להיעשות מבעוד מועד ובתקופות מוגדרות מראש.

לעשות זאת בצורה משתלמת – ליווי מקצועי לתהליך קבלת גרין קארד לארצות הברית

כפי שראינו, בכל אחת מהאפשרויות העיקריות לקבלת גרין קארד לארצות הברית העומדות בפני ישראלים, מדובר לרוב בהליך בירוקראטי לא פשוט אותו צריך לעשות כמו שצריך ובזמן, על מנת ליהנות מסיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. במקרים רבים, אי עמידה בתנאים המפורטים הנדרשים לתהליך הגשת הבקשה מביאה לביטול גמור של סיכויי המועמדת לקבל גרין קארד באותה שנה, כך שכל המאמצים שכן השקיעו ירדו לטמיון.

מה בכל זאת ניתן לעשות על מנת להעלות עד כמה שניתן את הסיכויים לקבלת גרין קארד לארצות הברית? ובכן, כמו בכל דבר מורכב ומסובך עימו אנו מתמודדים בחיים, אחת הדרכים הטובות והמומלצות יותר להתמודדות היא להיעזר באנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה.

ואכן, בישראל ניתן למצוא מספר חברות ומשרדים המתמחים ספציפית בתהליכי הגשת בקשות לקבלת גרין קארד לארצות הברית. מדובר בליווי צמוד וסיוע מקצועי לכל אורך הדרך, החל מבדיקת זכאות ראשונית ועד לקבלת הגרין קארד הנכסף. כאשר מדובר בתהליך לקבלת גרין קארד על בסיס עבודה, ליווי מקצועי זה יכול לקצר משמעותית את התהליך ולחסוך לנו לא מעט זמן וכסף. גם כאשר מדובר בקרבה משפחתית נדרש בירור מעמיק של המצב הספציפי, השגת מסמכים נדרשים שונים, הגשתם בצורה הנכונה למוסדות המתאימים בארצות הברית ועוד.

וכמובן שגם כאשר מעוניינים להשתתף בהגרלה, הדרך היעילה והמשתלמת ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברה מקצועית המתמחה בהגשת מועמדים להגרלה ספציפית זו. זה הסיכוי הטוב ביותר להירשם בזמן, להבין מהם הסיכויים שלנו והאם אנחנו בכלל זכאים להשתתף בהגרלה ולהימנע מתשלומים מיותרים אלו ואחרים.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*