הגדלת תקני העו״סים המטפלים באוטיסטים באשדוד

הגדלת תקני העו״סים המטפלים באוטיסטים באשדוד

שר הרווחה חיים כץ הורה על הגדלת תקני העובדים הסוציאליים המטפלים באוטיסטים באשדוד ב- 275% כך הודיע שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ במסגרת ביקור שערך היום ( יום ג׳ 15.3.16) בעיר.

שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ:
״ אני רואה בשיפור רווחתם של אזרחי ישראל את ייעודי. באמצעות תוספת התקציב אנחנו נגדיל את מספר המענים ואיכות השירות עבור תושבי אשדוד״.

במסגרת סיוריו ברחבי הארץ, שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ הגיע השבוע לפגישת עבודה עם ראש עיריית אשדוד מר יחיאל לסרי וצוות לשכתו.

במהלך קבלת הפנים, שר הרווחה חיים כץ הודיע על אישור חבילת תמיכה נרחבת לרווחת תושבי העיר, הנאמדת בקרוב ל- 6 מליון ש״ח. תקציב שישמש לכיסוי עלויות שירותי רווחה שוטפים, חיזוק תשתיות מחלקת הרווחה ומימון הפעלת מרכז יום לבעלי צרכים מיוחדים.

בנוסף,  שר הרווחה חיים כץ בישר על הקצאה של 2.75 תקני עובדים סוציאליים ייעודים לטיפול בכ- 400 תושבים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי, הגדלה של מאות אחוזים.

ראש העיר אשדוד  ד״ר יחיאל לסרי:
שמחתי לארח היום באשדוד את כבוד שר הרווחה חיים כץ וביחד סיירנו בין מתחמי הפעילויות במסגרת  יום המעשים הטובים.  לאחריה  קיימנו ישיבת עבודה ארוכה שבסופה השר החליט להגדיל את התקציב ואת מספר תיקני כוח האדם במנהל שירותים חברתיים .סיוע משמעותי לעיר אשדוד ועל כך אני  מודה לו .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*