הבעל התעצבן ופירק את גלגלי הרכב!

הבעל התעצבן ופירק את גלגלי הרכב!

הבעל התעצבן שהאישה מקדימה לצאת לעבודה – ופירק לה את גלגלי הרכב.

תביעת גירושין מוזרה נדונה בימים אלה בבית הדין הרבני באשדוד. מתביעת האישה עולה כי בעלה לא שבע נחת מכך שהיא מקדימה לצאת לעבודה, ומשאירה אותו לשלוח את הילדים לבית הספר.

יום אחד, לאחר מריבות רצופות סביב עבודתה החדשה של האישה, מיהרה האישה לצאת, אך אז גילתה כי גלגלי הרכב שלה מפורקים, ואת הרכב עצמו מוצב על בלוקים.

האישה, שראתה בפעולתו זו של הגבר שיא של התנהגויות מוזרות ומאיימות, מיהרה לפנות לעו"ד עינבר לב, העוסקת בדיני משפחה – וזו הגישה בשמה תביעה לגירושין לבית הדין הרבני באשדוד.

הבעל, מנגד, טען בדיון, שהקולגות של האישה בעבודתה החדשה הרעילו את נשמתה, והפכו  אותה לאישה מורדת, וכן, שהרכב נמצא גם בבעלותו, והוא יכול לעשות בו ככל שיעלה על רוחו.

בימים אלה אמורים הדיינים בבית הדין הרבני להחליט האם לפסוק על גירושין או על שלום בית.

לבני הזוג, תושבי דרום הארץ – 4 ילדים, בגילאי בית הספר היסודי וחטיבת הביניים. לדברי עו"ד לב, לאורך כל יחסיהם, עבדה האישה מסביב לשעון, הן בעבודתה הדורשנית כחשבת ומנהלת חשבונות, והן כשחזרה הביתה – כשכל נטל הטיפול בילדי בני הזוג מוטל על כתפיה.

לדברי עו"ד לב, למרות שהבעל עבד שעות פחותות, הוא לא נקף אצבע בעזרה במטלות הבית, וסירב בכל תוקף להביא עוזרת שתסייע לאשתו בטיפול בילדים הקטנים. "כך מצאה את עצמה האישה באורח חיים של עבדות – וללא יום ואפילו לא שעה אחת של מנוחה לה לעצמה" טוענת עו"ד לב.

לאחר שנים רבות שבהן עשתה כל אשר ציווה עליה בעלה, החלה האישה להאזין לעצותיהן של עמיתותיה במקום עבודתה החדש. לדברי עו"ד לב, היא אמנם לא הפסיקה לעבוד ולטפל בילדים, אך מדי שבוע עשתה לה מנהג לצאת לקפה עם חברות,  והחלה דורשת מהבעל להשתתף גם הוא בטיפול בילדים ובהקפצתם לבית הספר.

"מרגע זה ואילך המצב בבית החל להיות בלתי נסבל ", אומרת עו"ד לב. "הגבר נתקף בהתפרצויות זעם בלתי צפויות, החל לעקור מהבית חוטים, להחרים מכשירים ולקחת אותם עמו לעבודה, ואף להחרים לילדים סוגי מאכלים שאהבו לאכול. נוצר מצב, שבו כל הבית משותק מפחד, ואף אחד לא יכול להתמודד מול הגבר".

הבעל פירק את גלגלי הרכב של אשתו

בניסיון לשפר את יחסיהם, פנו בני הזוג לטיפול זוגי, אך גם ניסיון זה לא צלח.

כך למשל, נדרשו לבני הזוג שלוש שיחות אצל היועץ הזוגי, רק כדי שהאישה תקבל אישור מהבעל לקנות וילונות לביתם. במקרה אחר, קנתה האישה דברי מאפה לאחת מבנותיהם והשאירה אותם בחדרה כדי להפתיעה. משראה הבעל את שקית המאפים בחדרה של הילדה, הוא השתולל בטענה שזה לא אוכל בריא, ולקח את השקית לעובדיו.

לאחר שהאישה ביקשה מהגבר לקחת חלק מהילדים לבתי הספר, כי היא צריכה להספיק ליום ארוך של מתן משכורות – הוא החל לצרוח עליה, אך אז השתתק לפתע, נטל את מפתחות הרכב של האישה ויצא מהבית.

כעבור כחצי שעה, חזר הבעל מלוכלך מגריז, כשחיוך הזוי מרוח על פניו, ואמר לאישה – "נראה אותך נוסעת היום לעבודה". משמיהרה האישה עם הילדים והמפתחות, כדי להספיק להביא את אותם לבתי הספר – היא לא האמינה למראה עיניה – מכוניתה נחה בחניה ללא גלגלים, כשציריה מונחים על בלוקים.

האישה ההמומה הזמינה מונית, הסיעה את הילדים ליעדם, ופנתה לעורכת הדין עינבר לב – העוסקת רבות בדיני משפחה וגירושין – כדי לטכס עצה.

לאחרונה הגישה עו"ד לב בשם האישה תביעה לבית הדין הרבני באשדוד – ובה היא דורשת גט, מזונות אישה וכן תשלום מלוא הכתובה – על סך 1.8 מיליון שקלים.

בימים אלה אמורים דייני בית הדין הרבני להכריע האם להיעתר לבקשת האישה, ולכפות גט על הבעל – או לבקש מהשניים למצוא דרך להגיע לשלום בית.

עו"ד עינבר לב http://www.dineymishpaha.co.il/ עוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועזבונות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*