האם ניתן להעניק יהלומים במתנה לפני הצעת הנישואין?

האם ניתן להעניק יהלומים במתנה לפני הצעת הנישואין?

החלום שיש לך לקנות לה יהלום, יכול להתגשם רק בהצעת הנישואין? לא בהכרח. כשם שברור כשמש לכל הגברים כי טבעת בהצעת הנישואין צריכה לכלול יהלום, כך גם ברור ללא מעט גברים כי היהלום הראשון שהם יעניקו יהיה באותה ההצעה. בפועל, אף גבר לא צריך לעצור עצמו מלהביע ולהעניק את אשר על לבו.

אם גם אתה רוצה לשמח את אהובתך ביום ההולדת שלה, ביום האהבה או ביום השנה שלכם עם יהלום, המדריך הבא יוכל לסייע לך מאד, ובעיקר להוריד את רמות הלחץ: גם ללא הצעה, יהלום הוא רעיון מצוין!

צא מנקודת הנחה: אף תכשיט לא יוכל להתחרות עם הטבעת

אז אולי כדאי להתחיל בעיקר בהתחלה: לא משנה איזה תכשיט תעניק לה לפני הצעת הנישואין, הרי שאף תכשיט לא יוכל להתחרות עם טבעת האירוסין. לצורך העניין, גם אם הטבעת שתעניק לאהובתך תהיה צנועה יותר מתכשיט אחר שהענקת לה בעבר, עדיין היא תבלוט יותר. הסיבה לכך פשוטה: טבעת האירוסין היא לא רק תכשיט, אלא שהיא תכשיט סימבולי ומיוחד המספר סיפור – את סיפור האהבה שלכם. אף תכשיט, גם זה היוקרתי והמושקע ביותר, לא יכול להתחרות עם טבעת האירוסין.

טיפ: אל תציב רף גבוה מדי לפני הצעת הנישואין

אז גם אם אתם מתכוון להתחיל להתעניין לגבי טבעות יהלומים רק בעוד שנה, הרי שעדיין תוכל להעניק לבת הזוג שלך יהלום. בכדי להבטיח שבכל זאת טבעת האירוסין תהיה התכשיט המרגש ביותר, כדאי שלא תציב לעצמך רף גבוה מדי. כשאתה מעניק לאהובתך את היהלום הראשון, אתה רוצה ליצור אפקט WOW. מה שיכול לקרות הוא שתעניק לה יהלום מאד מיוחד, כך שלקראת הצעת הנישואין יהיה לך קשה מאד להתעלות על היהלום שכבר הענקת.

איך בוחרים יהלום צנוע יותר ושומרים על רף שיהיה אפשר להתעלות עליו?

  • חיתוך יהלום בסיסי ופשוט
  • רמת ניקיון טובה, אך לא הטובה ביותר
  • רמת צבע גבוהה, אך לא הגבוהה ביותר
  • משקל צנוע יחסית ליהלום

בשום אופן אל תעניק טבעת יהלום לפני ההצעה

אז איזה תכשיט תוכל להעניק לאהובתך? אולי כדאי להתחיל דווקא בתכשיט שבוודאות לא תעניק לה – טבעת. כל עוד אתה לא מתכוון לבקש את ידה, אל תעניק לה טבעת משובצת יהלומים. מדובר על תכשיט ספציפי שמעניקים בהקשר מאד מסוים. תכשיטים אחרים שתוכל להעניק לה כוללים:

  • צמידים משובצים ביהלומים
  • עגילים מיוחדים משובצים ביהלומים
  • שרשרת יהלומים

צבע הזהב ומאפייני היהלום – מה חשוב לדעת?

עם כל תכשיט שאתה בוחר עבורה, עליך לקחת בחשבון את הטעם האישי שלה. איזה מידע חיוני יסייע לך לבצע בחירה מעולה?

  • צבע הזהב החביב עליה (צהוב או לבן)
  • קו עיצובי כללי – מיוחד, וינטאז', קלאסי וכו'

כמו כן, כדאי לבחור לה תכשיט שהיא מעוניינת בו. לדוגמא, מפעם לפעם נשים אוהבות לרענן את העגילים שהן עונדות, כמו גם נשים שרוצות להחליף את הצמיד שהן עונדות כבר מספר שנים. נסה לברר איתה איזה תכשיט חסר לה, איזה תכשיט היא רוצה לרענן וכן הלאה. כך – ההפתעה שאתה מכין לה תהיה מרגשת אפילו יותר…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*