האם ההיסטוריה חוזרת?

האם ההיסטוריה חוזרת?

סאגת מ.ס אשדוד והאיחוד הכפוי של 2 הקבוצות המיתולוגיות עירוני אשדוד והפועל אשדוד מתחיל לצוף ולהפוך מפנטזיה לרעיון מוחשי ואולי אף מעשי. למרות כל הנסיונות בשילובי הצבעים ורעיונות השיווק לאנשי עירוני זה אדום מדי, ולאנשי הפועל זה צהוב מדי, רבים וטובים מהאוהדים שפקדו את המגרשים מידי שבוע מתרפקים על ימים גדולים, ימי הסמל.

השילוב הלא מנצח שנקרא מ.ס אשדוד לא תפס, וזה בלשון המעטה, לא ביציעים, ולא בארון הגביעים, לא פוצחה מאז ומעולם נוסחת האוהד האשדודי שלא בא על סיפוקו מאז הוחלפו הצבעים ומאז שאוחד הסמל, קשה להגיד שלא היו ימים יפים, שלא ראינו יציעים מלאים אך עם חוסר ההישגים ולא מעט מחלוקות האוהדים הותיקים לא מצביעים ברגליים ודור חדש אין.

לאחרונה הפנטזיות על הקמתן מחדש, מה שתמיד היה בגדל חלום צהוב/אדום של אוהדים ותיקים מתחיל לרקום עור וגידים, במחנה האדום כבר נמצאים בשלב מתקדם של הקמת מודל קבוצת אוהדים בסגנון הפועל קטמון, הפועל ׳רובי שפירא׳ חיפה ובית״ר נורדיה ו-15 שנים אחרי האיחוד ישנו סיכוי לא קטן שהפועל אשדוד המיתולוגית תחל את דרכה מליגה ג׳ כבר בעונה הקרובה. הרעיון יש לציין מתגלגל כבר לא מעט שנים אך נראה שהשנה הבשיל המהלך וכבר מתחילים לבנות את הגוף המנהלתי הכולל בתוכו אוהדים, שחקני עבר ואנשי ניהול מקומיים.

כמו כל סטארט אפ מכובד החלה עבודת השיווק והעצמת הרעיון ברשת החברתית, דף פייסבוק רשמי וסנטימנטלי במיוחד כבר הושק לאוויר ובהחלט הכוונות שם רציניות.

10329250_10203638342787776_1139008785467783219_n

צהוב עולה

גם באגף הצהוב הדולפין עושה קאמבק, לפחות נוסטלגי בשלבים אלה ורעיון דומה צף גם בגירסתו הצהובה, השיח מדבר על אותו מודל והאופטימיים שבחבורה מפנטזים על דרבי בליגה ג׳ שכל אחד שתשאלו מתחייב על כמות קהל גדולה פי כמה מזו שמגיעה למשקי הבית של מועדון ספורט מהליגה הבכירה.

האם יכולים אוהדי הכדורגל באשדוד להיות היזמים החדשים של הספורט המקומי? האם זה מספיק כדי להקים קבוצה, אז קודם תלוי את מי שואלים ורק אחר כך נשתמש בקלישאה ש״ימים יגידו״.

צילומים: דפי הפייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*