האיש שלנו באומות המאוחדות

האיש שלנו באומות המאוחדות

נאור ביטון חוזר לאו"ם: אחד הצעירים המבטיחים של אשדוד שב בימים אלו לייצג את ישראל ואשדוד בעולם. ביטון, שסיים לאחרונה את לימודיו לתואר שני במדיניות ציבורית בארה"ב, התמחה במהלך "צוק איתן" במשלחת הישראלית לאו"ם וכעת הוא צפוי לשוב ולעבוד באחת הנציגיות הישראליות החשובות ביותר בעולם.

"זהו כבוד גדול עבורי, להיות חלק מקבוצה שמייצגת את עם ישראל וכלל אזרחי ישראל במקום מורכב כמו האומות המאוחדות", כתב נאור בחשבון הפייסבוק שלו, "לא נוותר על השמעת קולם של אזרחי ישראל בפני העולם".
ביטון הספיק בשנים האחרונות גם להקים תנועת סטודנטים יוצאת דופן בארה"ב שנקראת
Students Supporting Israel – SSI.  התנועה מובילה את המאבק נגד תנועת החרם (BDS) באמצעות תאי הסטודנטים שלה ב- 43 קמפוסים שונים ברחבי ארה"ב וקנדה. בחודש האחרון התנועה אף קיימה כנס ארצי אליו טסו מעל 50 מנהיגי סטודנטים פרו-ישראלים מרחבי ארה"ב.
האו"ם צפוי להיות אחד מהמקומות המשמעותיים ביותר ליחסי החוץ של ישראל בחודשים הקרובים לאחר שיסתיים הדיון בעסקת הגרעין עם אירן בקונגרס האמריקאי. לפי דיווחים שונים, צרפת צפויה לנסות להעביר החלטה במועצת הביטחון של האו"ם שתקבע את גבולותיה של המדינה הפלסטינית העתידית כאשר אינו ידוע אם ממשל אובמה יחליט להטיל וטו כפי שהיה נהוג עשרות שנים בהחלטות נגד ישראל.

5 sep

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*