האימפריה הלבנה של לבנת אלבו

האימפריה הלבנה של לבנת אלבו

עצם העובדה שאיש לא מופתע מהאימפריה הלבנה שהקימה אשת האופנה לבנת אלבו מעיד עליה יותר מהכל שמדובר במקצוענית אמיתית. לא רק שהיה צפוי שברגע שהיא לוקחת את המותג לחיקה ושמה את השם שלה על השלט הדברים חייבים, אבל חייבים להיות מתוקתקים ברמות הגבוהות.

די להיכנס לסיבוב בסלון ״חתונה לבנה״ – לבנת אלבו כדי לקבל רמיזה לחוויה שהולכות לעבור הכלות, סלון רחב ידיים נקי ומתוחזק ברמות אחרות ואישה אחת, עם חיוך גדול שבאה בבוקר לעבוד על התמורה שהכלה הולכת לקבל.

אחרי שעברה מעל 20 שנה בבעלות של 2 סניפי קסטרו, מהמצליחים ברשת, הגשימה את חלום הבושם הנושא בדיוק את הריח שהריחה בחלומותיה (לינגה שרירה) ואחרי הרפתקאה קצרה (שאני באופן אישי חושב שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה) בליין אישי מתפנה לבנת אלבו להגשים את החלום הלבן הישן – סלון כלות.

liv

החלום הלבן ישב בתוכה וחיכה להזדמנות שלו כ-3 עשורים, תמיד זה היה כמעט ועוד מעט אבל התכנית היתה מוכנה לביצוע וחיכתה רק להזדמנות, הקריסה של מוסד סלוני הכלות ״חתונה לבנה״ היה עבורה ההזדמנות לה חיכתה, תוך מספר שבועות יצאה התכנית שהיתה שמורה בכספת ליבה של לבנת טלבו לביצוע מיידי, ומיידי אצלה זה מיידי.

היא לקחה כמה ימים לאתר את הלוקיישן ובזמן שיא העמידה מותג חדש, משכן חדש ואימפריה לבנה עליה חלמה עוד משחר נעוריה. אחרי שנראה היה ששני סניפי דגל של ענקית  האופנה ״קסטרו״ הם תקרת הזכוכית של פוצצה לבנת את התקרה והחלה לטפס לחלום החדש. שליטה בעולם הכלות בלבן. אנחנו כמובן ממשיכים לעקוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*