האור בקצה המנהרה: אינברום העניק ניצחון גדול למ.ס אשדוד על מכבי חיפה

האור בקצה המנהרה: אינברום העניק ניצחון גדול למ.ס אשדוד על מכבי חיפה

לאחר שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, סוף כל סוף מועדון ספורט אשדוד חוזרת לדרך הישר.

הערב(מוצ"ש) השיגה הקבוצה של רן בן שמעון\ רוני אוואט, ניצחון ענק במשחק החוץ על מכבי חיפה באצטדיון "סמי עופר" 1-0, משער אותו כבש אור אינברום, שעבורו זה שער שני ברציפות תוך שבוע.

סביר להניח שלא הרבה האמינו שלאחר השבוע הלא פשוט אותו עברה הקבוצה, בטח לאחר ההרחקה של רן בן שמעון המאמן הטרי מארבעה משחקים, יצליחו דווקא השחקנים באדום- צהוב לנצח ועוד את מכבי חיפה במגרשה הביתי.

אבל מכבי חיפה של העונה זו קבוצה פושרת מאוד, וחוץ מהקהל המדהים שמלווה אותה לכל מגרש בארץ, וסגל השחקנים המרשים לפחות על הנייר. התוצאה הסופית נמוכה ביותר.

msa_pnimi

אל המחצית הראשונה של ההתמודדות הערב, עלתה אשדוד עם אוואט על הקווים בצורה יחסית מתגוננת כמצופה, וניסתה לשמור על שער נקי כמה שיותר זמן מול הקבוצה הביתית.

לאחר 45 דקות חלשות מצד שתי הקבוצות, החלה התפנית בתחילת המחצית השנייה.

המגן החיפאי סאן מנחם הורחק בדקה ה51, ומי שנטלה את המושכות בקצב המשחק על הדשא היו דווקא האורחים מאשדוד.

בדקה ה67 הקבוצה הצעירה מהדרום באה על שכרה.

לוסיו השתלט על כדור שאבד לנטע לביא החיפאי, ובמסירה מדוייקת מצא את אור אינברום והאחרון שלח טיל לחיבורים של אוהד לויטה, 1-0 לאשדוד!!

עד הסיום מ.ס ניסתה לשמור על התוצאה ועשתה זאת בהצלחה גדולה. בסיום 3 נקודות יקרות וחשובות לקבוצה של בן שמעון, שנושמת עוד אוויר בנוגע למאבקי התחתית.

הרכב מ.ס אשדוד:

יואב ג'רפי, טום בן זקן (עידו דוידוב, 61), ניר ברדע, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצי'ץ', גדי קינדה, תום מונד, בנצי מושל , אור אינברום, דולי מנגה (דן ביטון, 80) ולוסיו (סנדרו גאטל, 72

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*