האביב ההנדסי: מאות סטודנטים במכינה של SCE

האביב ההנדסי: מאות סטודנטים במכינה של SCE

SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד קיימה בתחילת השבוע כנס פתיחה למכינת מחזור אביב תשע"ט. במהלך הכנס חולקו פרסי הצטיינות לבעלי תנאי כניסה גבוהים וביניהם סטודנטים שסיימו מכינה קודמת והתחילו את שנת הלימודים האקדמית הראשונה.

בכנס המכינה של SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד שהתקיים השבוע הגיעו מאות מועמדים המתחילים את לימודי המכינה שלהם. במהלך הכנס נמסר למועמדים מידע חיוני אודות זכויות וחובות הסטודנטים החדשים, וכן ניתן מענה למגוון הנושאים הקשורים ללימודים במכינה. המטרה המרכזית של הכנס היא הפגת חששותיהם של הסטודנטים החדשים והיכרות עם סגל המכינה.

באותו מעמד העניקה המכללה פרסי כניסה ללימודים, בגובה 5,000 ₪ לסטודנטים בעלי תנאי הכניסה הגבוהים ביותר. הישגיהם של הזוכים היו ציונים במתמטיקה ופיסיקה קרובים לציון 100, חלקם בלימודי המכינה וחלקם בתעודת הבגרות. הזוכים בפרסי הכניסה סיפרו לסטודנטים החדשים במכינה על  השקעתם והתמדתם, והאתגרים  במכינה ועל התמיכה שזכו לה מצוות המכינה.

"המכינה הקדם-אקדמית ב-SCE מיועדת לאלו אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה הישירים ללימודים אקדמיים במכללה או כאלה הרוצים לחזק את ידיעותיהם על מנת להגיע מוכנים טוב יותר לקראת השנה הראשונה ללימודים האקדמיים בלימודי הנדסה במכללה" מסר ד"ר אבשלום דנוך, ראש המנהל האקדמי במכללה. "אני מברך את הזוכים: אליאב רביד, אלעד כהן, ונאור אוליאל שהצטיינו במכינה ואני בטוח שיצטיינו גם בלימודי ההנדסה בשנים הקרובות".

אודות SCE, המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, הוקמה בשנת 1995 באישור המועצה להשכלה גבוהה, וכיום היא המכללה הגדולה בישראל ללימודי הנדסה. המכללה מפעילה שני קמפוסים, בבאר שבע ובאשדוד, ומעניקה תואר ראשון ושני ברוב מסלולי ההנדסה. כמו כן במכללה ישנם לימודי מכינה במרכז ללימודים קדם אקדמיים. בראש המכללה עומד פרופ' יהודה חדד המכהן כנשיא.

מידע נוסף באתר האינטרנט: www.sce.ac.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*