ד״ר אלי לחמני / פסטיבל היין

ד״ר אלי לחמני / פסטיבל היין

בואו נדבר על פסטיבל היין… זאת אומרת על הבושה בפסטיבל היין!

ביקרתי בפסטיבל שהתקיים בפארק אשדוד ים, יחד עם פעילי סיעת אשדוד תנצח, שמחתי שסוף סוף מנצלים את קיומו.

עושה רושם שמאז אותו סיפור אותו חשפתי כאן – וידאו עם חרדי הקורא למדריכת סלסה בשמות גנאי (זוכרים?) – התחילו לקיים שם פעילויות, בניסיון להסתיר את כמות החרדים שפוקדים את המקום מידי יום. למרות זאת, אני שמח. אני שמח שתרמתי בכך שתושבי העיר נהנים משלל הופעות בפארק הכי יפה במדינה (כן! הכי יפה במדינה!) בזכות חשיפת הסיפור הזה.

אבל אני לא מבין דבר אחד: איך עיריית אשדוד העזה לקחת כל כך הרבה כסף מהתושבים ומדוע תושבי אשדוד לא זכו להנחה משמעותית? לתושבי העיר צריך להיות כרטיס תושב או זיהוי על פי תעודת זהות בוודאי שבפסטיבלים מסוג זה!

היה ראוי שלפסטיבל היין תושבי אשדוד ייכנסו בחינם או בתשלום סימלי בגובה של עשרה שקלים ולא מחיר מופקע בסך של 35 שקלים. נכון, ניתנה הנחה לתושבי העיר בסך חמישה שקלים בלבד – אולם מי שרכש כרטיס במקום לא יכול היה ליהנות מן ההנחה. איך אני יודע? הייתי שם אישית ורכשתי כרטיסים במחיר מלא.

ההנהגה הזאת צריכה להבין שהתושבים שלנו ראויים לקבל הכל – לפני כולם. הפארק שייך לנו, התושבים – ועצוב שאנחנו לא מקבלים תמורה לארנונה היקרה שאנו משלמים בעיר.

אני מתחייב שכשאהיה ראש העיר, באירועים מסוג זה תושבי העיר ייכנסו בחינם או יקבלו הנחה משמעותית בהצגת כרטיס תושב / ת.ז. אין סיבה שלתושבים כאן לא יהיו הטבות – אין לי בעיה שתושבים מערים אחרות שנהנים כאן ישלמו! – וזו הבטחה!

יש גם משהו חיובי שלקחתי מהאירוע הזה: ניכר שעובדי פארק אשדוד ים מקפידים על הניקיון, היופי והנראות. במהלך שהותי בפסטיבל הבחנתי בטיפוח של הפארק, היה נעים להסתובב בו ולדעת שסוף סוף גם אנחנו יכולים ליהנות ממנו ולא רק החרדים שמגיעים לכאן מבית שמש.

מזכיר לכם: בעוד 32 ימים אתם ורק אתם תכריעו את גורל העיר אשדוד. תודה שוב לכל הפעילים והתומכים הנפלאים שלנו! – בזכותכם #אשדוד_תנצח

שבת שלום, אלי לחמני

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*