"דרך חיים" חוגג 5 שנות פעילות עם מגוון הטבות

"דרך חיים" חוגג 5 שנות פעילות עם מגוון הטבות

הבית הגדול ביותר באשדוד לחיים בריאים – דרך חיים, חוגג יום הולדת חמש וציבור התושבים באשדוד וסביבתה זוכה לשלל הטבות במהלך החודשים נובמבר ודצמבר.

במסגרת החגיגות, מוצעת כרטיסיית שיעורי פילאטיס מכשירים ב-45 ש"ח בלבד לכל שיעור (עד 8 שיעורים). פילאטיס מכשירים הינה טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני תרגול פיזי ודינמי של כל שרירי הגוף בשילוב פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק. האימון מתבצע על מיטות ייחודיות ואביזרים נוספים, השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות ומועברות על ידי מדריכות מקצועיות.

הטבה נוספת אותה תוכלו לממש במהלך חגיגות החמש ל'דרך חיים': עיסוי מפנק למשך 50 דקות ממבחר העיסויים: שוודי-קלאסי, רפלקסולוגיה, רקמות עמוק, שיאצו או עיסוי לנשים בהריון (החל מהשבוע ה-15) ב-125 שקלים בלבד. ניתן לשדרג את ההטבה לעיסוי עם אבנים חמות או רקמות עמוק בתוספת 30 שקלים.

מנהלת סניף אשדוד, בטי רביבו: "צריך ואפשר ליהנות מאורח חיים בריא ולא לדאוג לו, לכן אנו מציעים את התפיסה ההוליסטית המשלבת שלושה עולמות תוכן: תנועה וכושר, תזונה נכונה ואיזון גוף ונפש. אני מזמינה את הציבור הרחב ליהנות מההטבות המשלבות חוויה, הנאה, סגנון ועיצוב וזאת על מנת להמשיך ולהקנות הרגלי חיים בריאים לכולם".

ההטבות ניתנות למימוש ללא הגרלה, תקפה עד ה-31.12.16 ובתיאום מראש בטל' 08-8668663, על בסיס מקום פנוי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*