דרום צהוב: ניצחון מרשים למכבי אשדוד בדרבי הדרומי מול באר-שבע

דרום צהוב: ניצחון מרשים למכבי אשדוד בדרבי הדרומי מול באר-שבע

מכבי אשדוד שומרת על הסיכוי לסיים בסיום העונה במקום בין 8 הראשונות של הטבלה. הערב(ראשון) גברו הדולפינים על העולה החדשה, הפועל באר-שבע (97-88) באולם ה"קונכייה" ובכך יצאה לראשונה עם ידה על העליונה העונה, לאחר שני הפסדים בשני הסיבובים הקודמים ועוד הפסד בגביע ווינר בתחילת העונה.

בראד גרינברג הראה שוב עד כמה הקסם שלו מדהים, כששיתף בסך הכל שישה שחקנים הערב על הפרקט, ובכל זאת אשדוד שמרה על היתרון לאורך כל המשחק. מעבר לכך, הצהובים מעיר הנמל קבעו שיא עונתי מרשים העונה, כשקלעו 64 נקודות במחצית הראשונה, יותר מכל קבוצה אחת העונה בליגה.

צילום ארכיון: מארק טולפסן

מי שניגן על התזמורת היה פול סטול, שחזר לאחר השעיה מהמשחק בשבוע שעבר נגד הפועל אילת. הרכז המקסיקני-אמריקאי, סיים כמעט עם טריפל-דאבל, כשקלע 22 נקודות, חילק עשרה אסיסטים והוריד שבעה כדורים חוזרים, אגב היו לו גם לא פחות מתשעה אסיסטים.

אשדוד נתנה מחצית ראשונה מדהימה כאמור כשסיימה ביתרון 20 הפרש על המארחת, אך בתחילת החצי השני, האדומים של רמי הדר עשו קולות של חזרה כשהורידו ל5 הפרש בלבד. ליס שושי וספנסר וייס שהיה האקס פקטור הערב, שמרו את היתרון הצהוב, והחזירו את קבוצתם למסלול הניצחונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*