דרום אדום: הפסד ביתי למכבי אשדוד בדרבי הדרומי

דרום אדום: הפסד ביתי למכבי אשדוד בדרבי הדרומי

אם עד לפני שבועיים היה נדמה שמכבי אשדוד עולה על דרך המלך, ועושה קולות ככזו שתתברג בין שמיניית הפלייאוף של ליגת ווינר-סל, הרי שהערב (שני) רשמו הדולפינים הפסד שלישי ברציפות, הפעם 99-84 מאכזב באולם "הקריה" כשאירחו את הפועל באר-שבע בני שמעון.

האשדודים שהגיעו לאחר התבוסה לאילת בשבוע שעבר רצו להתאושש ולחזור למאבק על המקום בפלייאוף, וקיבלו בקאמבק מרגש בחזרה את נמרוד לוי מול הקהל הביתי. לוי שקלע 13 נקודות בשבונ שעבר, היה המצטיין הערב מבין השחקנים של בראד גרינברג, וסיים עם 22 נקודות ועשרה כדורים חוזרים. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה.

בצד האדום טיילור ברון וג'ורדן סווינג הוליכו את הבאר-שבעים מעבר לקשת, אך דקות טובות של לוי ושל ג'וש קרטר שמרו את אשדוד עם פיגור מינימלי של 48-49 בהפסקה.

טרנס ווטסון, ששיחק אשתקד באשדוד, ערך את משחקו הראשון אצל האדומים מבירת הנגב דווקא נגד האקסית, ולאחר שקיבל את האזרחות שלו השבוע ונחשב לישראלי המניין, סיים ווטסון את המשחק עם 14 נקודות והיה חלק חשוב בחצי השני ליתרון האדום שכבר הגיע ל18 נקודות הפרש.

במחזור הבא שיסיים את העונה הסדירה, תגיע אשדוד לאולם ה"דרייב אין" למשחק חוץ מול הפועל תל-אביב שנמצאת במומנטום חיובי, ותנסה להגיע אל הסיבוב השלישי עם טעם טוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*