דיאל תקשורת תטפל ביחסי הציבור של Diamonds Forever

דיאל תקשורת תטפל ביחסי הציבור של Diamonds Forever

דיאל תקשורת תטפל ביחסי הציבור של מותג התכשיטים הבינלאומי Diamonds Forever.

משרד יחסי הציבור דיאל תקשורת בבעלותה של ליזה ללוצשווילי, קיבל לידיו את תיק יחסי הציבור והמיתוג של מותג התכשיטים הבינלאומי Diamonds Forever.

Diamonds Forever ("יהלומים לנצח") מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק תכשיטי יוקרה. לרשות החברה, שבבעלות היהלומן ואיש העסקים, מנשה יזדי, מוניטין רב שנים, כשלושה עשורים, הן בענף התכשיטים והן בענף היהלומים, בארץ ובחו"ל. נוסף למרכז המכירות הישראלי, הממוקם במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, קיימים שלושה מרכזים נוספים ברחבי העולם: טורונטו, בנגקוק ולונדון. כמו כן, החברה מפעילה זכיינים ברוסיה, בולגריה, פולין ומדינות נוספות ומשווקת את תכשיטיה לכ-5,000 חנויות ורשתות מובילות בעולם.

ליזה ללוצשווילי: "אני שמחה וגאה על הזכות לייצג חברה כה משמעותית בענף התכשיטים והיהלומים בעולם, ומעבר לקולקציות חדשות ותכשיטי יוקרה, בכוונתי להביא לידיעת הציבור את ערכיה החברתיים של Diamonds Forever  ובין היתר את הכוונה ליצור מהפכה במחירי השוק של יהלומים בישראל".

בתוך כך, יצוין כי ליזה ללוצשווילי וחברת דיאל תקשורת הובילו בחודשים האחרונים את מערך יחסי הציבור של נבחרת האומנים הישראלית "ארט פוטבול" אשר הניפה את גביע העולם במונדיאל האומנים שהתקיים במוסקבה ובכך חתמה הישג היסטורי. כמו כן, חתומה חברת דיאל תקשורת על הישג נוסף, אף הוא מהשבוע החולף, בבחירות לועד לשכת עורכי הדין, כאשר הובילה את מסע יחסי הציבור והדוברות של "המחוז מנצח" בהנהגת עו"ד אלעד דנוך, אשר זכה לשני מנדטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*