דיאטניות מכבי יסייעו לכם בבחירת סל המזון המשפחתי

דיאטניות מכבי יסייעו לכם בבחירת סל המזון המשפחתי

מול המדפים בסופר: דיאטניות מכבי יסייעו לכם בבחירת סל המזון המשפחתי.

כמה נתרן נחשב יותר מידי? האם יש יותר מידי סוכר בשוקו? אלו רכיבים כדאי לכלול בארוחת הערב המשפחתית? מכבי שרותי בריאות באה לעזרתכם ותחסוך זמן התלבטויות ארוך מול המדפים בסופר. כחלק ממגמת המודעות למזון בריא ומזין, מכבי משיקה סיורי שוק, בלווי דיאטנית מכבי, שיסייעו לכם בבחירת המוצר הבריא והמתאים ביותר לסל המשפחתי.

במטרה לקדם אורח חיים בריא- המתבטא גם במזון שאנו צורכים, החליטה מכבי לייבא קונספט בינלאומי- התייעצות עם דיאטניות במהלך הקניות השגרתיות בסופר, מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בארץ שניתן כשירות למבוטחים ללא עלות. אז אם ברשתות המזון הגדולות בעולם מוצבות דיאטניות אורח קבע, החליטה מכבי להשיק סיורי שוק בסופר השכונתי בהנחיית דיאטניות של מכבי שיעניקו למשתתפים כלים ומיומנויות לבחירה נכונה ובריאה של סל הקניות האישי והמשפחתי.

הסיור שאורך שעה וחצי, כולל סיור מודרך עם דיאטנית מכבי באשדוד במחלקות הסופר השונות: גבינות, לחמים, דגני בוקר, שתייה ממותקת ועוד, וכן חלק עצמאי שיתבצע על ידי דף מנחה. בכל קטגוריה ילמדו המשתתפים על אילו רכיבים וערכים תזונתיים יש לשים דגש בבחירת מוצר ספציפי. הסיור, נערך באופן פעיל וחוויתי וחשוב להדגיש כי אינו כולל המלצה על מוצרים מסוימים, אלא יעניק למשתתפים את היכולת לבחור מוצר על פי רכיביו.

"במשובים שנעשו חודש אחרי קיום הסיורים בקרב הקבוצות, מרבית המשתתפים דיווחו כי הם ממשיכים ליישם את מה שלמדו בסיור בשגרה במהלך הקניות בסופר", אמרה הילה גבעוני דיאטנית קלינית של מכבי באשדוד.

עוד הוסיפה גבעוני ואמרה כי: "לסיורים ישנה חשיבות גדולה בשל שפע המוצרים שאנו פוגשים בסופר ומקשים על הציבור בבחירת מזון. הסיורים יסייעו לצרכנים ללמוד איך לקרוא את תווית המזון ולהוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן והולכת בד בבד עם תכנית משרד הבריאות לסימון רכיבי מזון מזיקים בחזית אריזת המוצר".

הסיור הבא באשדוד יערך בתחילת ינואר, שם ילמדו המשתתפים על קריאת תוויות מזון, כיצד להתייחס למסרים תזונתיים המצוינים של האריזות וקצת על פסיכולוגיית הקנייה בסופר. הסיור חינמי ופתוח לחברי כל קופות החולים, אך כרוך בהרשמה מראש.

צילום: מכבי שירותי בריאות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*