ג׳קי בן זקן: ״טעיתי, רוצה לגמור עם הסיוט״

ג׳קי בן זקן: ״טעיתי, רוצה לגמור עם הסיוט״

ככל הנראה המכירות של מוסף השבוע של ידיעות אחרונות ירקיעו שחקים בסופ״ש הקרוב, על השער הראשי מרוחות פניו של האיש הכי חזק בעיר ברגע חולשתו. ג׳קי בןזקן הורשע בגין עבירות הקשורות להרצת מניות ונגזרו עליו שלוש שנות מאסר בפועל. הוא ניסה לערער, אולם השבוע קיבל את הצעת בית המשפט – ומשך את ערעורו תמורת הקלה בעונש. אחרי כחמש שנים של מאבק משפטי סוער ומתוקשר, הוא ייכנס בקרוב לכלא לתקופה של 12-18 חודשים.

בראיון מדבר בן זקן על האופטימיות והתקווה שהיתה לו לצאת זכאי ולתת ללא מעט אנשים לבלוע את הגרב, לא חסרים לו אויבים לג׳קי גם לא קנאים ובטח לא אנשים ששונאים אותו מבלי להכיר אותו כלל.

בראיון מהרהר ג׳קי אם היה זה נכון להישאר באשדוד, שלא כמו חברו חיים שכבר כולם שכחו מהגלייתו לחו״ל וסיפורי הרכילות התוססים שנהג לספג בחר בן זקן להישאר בביצה המקומית ולספוג את כל הקיטור ממתחריו חדשות לבקרים. בראיון צוטט ג׳קי לגבי העיר: ״ זה מקום קשה מאוד, יש פה רשעות שלא תמצא במקום אחר. יש אנשים שקמים פה בבוקר וכל מה שמעניין אותם זה איך להזיק לאנשים מסוימים, זה הייעוד שלהם בחיים.״ מי שמבין עניין מבין שלאנשים יש שמות ומדובר בדמויות מוכרות ובולטות בעיר. האם ג׳קי מכין בשורות אלה את הקרקע לעזוב את העיר? ימים יגידו.

pinto

הרב יאשיהו פינטו. עוד דמות אשדודית בכלא

גם עתידה של הקבוצה העירונית אותה מחזיק היום ג׳קי בשיניו לא נראה ברור לעין, ג׳י שעוד היום החתים שחקנים לא יודע בעצמו אם יוכל לתת מענה מאחורי סורג ובריח.

אך ללא ספק עיקר דאגתו היא למשפחתו, ג׳קי מזכיר לכולם שלא נולד טייקון והמחסור ודלות האמצעים לא זרים לו, חוסר הודאות מורגש במילותיו והוא מאמין שישרוד את התקופה ויסיים את הסיוט. בן זקן היום מתחרט שמרח את הזמן עם הערעור אך מצד שני האמין ברמ״ח אבריו שזה יסתיים אחרת.

hassan

אלון חסן. האם אצלו זה יגמר אחרת?

אשדוד כעיר מצליחה לייצר בשנתיים האחרונות הפתעות לא קטנות ולא מעט מהדמויות שהיה נראה שהן בפסגת העולם מגיעים בסופו של יום לבתי הסוהר, ג׳קי בן זקן, הרב יאשיהו פינטו ועוד דמויות נוספות שכנראה רק חריצת הדין של בית המשפט מפרידה ומוציאה אותם כרגע מהרשימה המפוקפקת שתתארך ככל הנראה עד סוף השנה האזרחית.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*