גרין סלים, גוארנה, תה ירוק ועוד- על שוק תוספי התזונה

גרין סלים, גוארנה, תה ירוק ועוד- על שוק תוספי התזונה

שוק תוספי התזונה בישראל מגלגל למעלה ממיליארד שקלים חדשים מדי שנה ולכן אין זה פלא כי חברות רבות נכנסות לתחום ומציעות שלל מוצרים ייחודיים. כל חברה משווקת תוסף תזונה אחד או יותר ומבטיחה ללקוחותיה חומרים טבעיים ואיכותיים המסייעים להרזיה, לשיפור מערכת העיכול, להרגשה טובה יותר, לשדרוג הבריאות ולמניעת מחלות שונות. ההיצע הגדול של תוספי התזונה גורם לבלבול רב בקרב הלקוחות המתקשים לקבל החלטה איזה תוסף מתאים להם. לכן, מומלץ לרכוש תוספי תזונה מחברות כמו סולגר,נוע רוקחות מהטבע המייצרת את גרין סלים ולייף המציעות ללקוחותיהן ייעוץ ללא עלות הניתן על ידי דיאטנית, תזונאית או נטורופת.

תוספי תזונה העומדים בתקן שנדרש על ידי משרד הבריאות

אנו חיים בעולם מודרני המתאפיין בלחץ רב, דינמיות ותזונה לקויה. המזון המעובד שאנו צורכים לא מספק עבורנו את הכמות הנדרשת של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים וחומרים נוספים הנחוצים לפעילות תקינה ויעילה של הגוף. לכן, חשוב להגביר את המודעות למזון שאנו צורכים על מנת לסייע לגוף ולמערכותיו השונות ועל מנת להימנע ממחלות.

תוספי תזונה העומדים בתקן שנדרש על ידי משרד הבריאות מבטיחים לנו כי מדובר במוצר איכותי ובטוח לשימוש, ללא תופעות לוואי. כך לדוגמה תוסף התזונה גרין סלים, פיתוח ישראלי חדשני ופורץ דרך, מכיל תרכובות אורגניות וחומרים טבעיים בלבד שמקורם בצמחים מהמזרח הרחוק (קונג'אק, גואר- גאם ועוד) שנבדקו ונחקרו לאורך זמן ויעילותם הוכחה במחקרים קליניים כמסייעים להגברת קצב חילוף החומרים, להפחתת רמת הסוכר בדם, לשריפת שומנים ולמטרת ירידה במשקל והצרת היקפים. גם תוספי תזונה מבית סולגר ולייף ומוצרים של חברות מובילות נוספות נחקרו לאורך זמן ונמצאו כיעילים.

המלצות של אנשי המקצוע

בכל תוסף תזונה יש הרכב חומרים שונה אך דיאטנים, תזונאים ואנשי מקצוע אחרים ממליצים לרוב להוסיף תוספים איכותיים המכילים נוגדי חמצון וחומרים לירידה בכולסטרול ולהפחתה במשקל. כמו כן, אנשי המקצוע המנוסים ממליצים לכל אדם להקפיד על אורח חיים בריא ונכון הכולל תזונה מאוזנת בהתאמה אישית למאפייני האדם, פעילות גופנית, הימנעות מצריכה מוגברת של אלכוהול וקפה, הפסקת עישון ורכישת הרגלי אכילה נכונים ובריאים. יש לציין כי אנשי המקצוע ממליצים להרבות בשתיית מים, לפחות שמונה כוסות ביום, יש הטוענים כי בבוקר כדאי לשתות כוס מים עם מעט לימון, ורבים ממליצים לשתות גם תה ירוק הידוע בסגולותיו הבריאותיות.

סיוע למערכת העיכול

תה ירוק, גוארנה, פולי קפה ירוק ותוספי תזונה כמו גרין סלים מסייעים למערכת העיכול ומאיצים את קצב חילוף החומרים. כמו כן, הם מפחיתים את הכולסטרול, חשובים למניעת התפתחות מחלות קשות כמו סרטן ומחקרים רבים הוכיחו כי הם מסייעים לתהליך הירידה במשקל. יודגש כי תוספי תזונה המכילים פולי קפה ירוק, גוארנה ותה ירוק כתוסף או כשתייה מדכאים את התיאבון בגלל תכולת הקופאין בצמחים ומאידך הם מגבירים את תחושת הערנות וממריצים. בנוסף, תוספי מזון מסוימים מפחיתים את החשק לדברי מתיקה ולפחמימות לכן הם יעילים בתהליך ההרזיה ומומלץ לשלב אותם עם תזונה נכונה ובריאה הכוללת ירקות, פירות, דגנים מלאים וכדומה.

מניעת מחלות

בשנים האחרונות נערכו מחקרים קליניים רבים על צמחי מרפא, תה ירוק ותוספי תזונה, כדי לבדוק את השפעתם למניעת מחלות. ממחקרים רבים עולה כי תה ירוק וצמחי מרפא נוספים חשובים למניעת התפתחות מחלות קשות כמו סרטן ומחלות נוספות.

אפקט פיזיולוגי לשיפור ביצועים בפעילות גופנית

לתוספי תזונה המכילים פולי קפה ירוק, גוארנה ותה ירוק יש השפעה חיובית גם על מערכת העצבים והם תורמים לתחושה חיובית יותר ונחשבים למעוררים. לכן, ספורטאים רבים נעזרים בהם כדי להשיג שיפור ארגוגני, כלומר שיפור אפקטיבי בפעילות הכרוכה בסיבולת לב ריאה.

hot2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

7 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*