גם לסבלנות יש גבול

גם לסבלנות יש גבול

ציבור הקונים והסוחרים במרכז המסחרי ב׳ יכולים עתה לנשום לרווחה. אחרי פניות רבות לפיקוח, התראות ורישום דוחות לרוכל הלא חוקי, נאלצו אנשי הפיקוח העירוני לפנות את הסחורה שהוצבה במעבר הציבורי וחסמה את הדרך להולכי הרגל. גם לסבלנות יש גבולות. בסופו של יום המרחב הציבורי חוזר לציבור.

יום שישי בבוקר, פקחי העירייה התייצבו במרכז המסחרי ברובע ב׳ כדי להתרות בפעם האחרונה בפני רוכל שעבר על החוק והעמיד סחורה יד 2 במעבר הציבורי. המיקום המדויק היה בשוק ב׳, צמוד לשירותים הציבוריים, ועל אף ההתראות הרבות לא הואיל הרוכל להתפנות מן המקום.

״מזה זמן מה שציבור הקונים והסוחרים מתלוננים על כך שהרוכל התמקם באזור הנ״ל, הניח סחורה יד שניה וחסם את הדרך להולכי הרגל״ אומר מר משה בנימין, מנהל מחלקת הפיקוח העירוני. בנימין מוסיף ומציין כי פעמים רבות שלרוכל הנ״ל ניתנו התראות והוא התבקש להתפנות, אלא שהוא לא שעה להתראות אלה. גם דוחות הפיקוח לא גרמו לו לפנות את המקום, מה שהביא את הפיקוח לפעול.

״אנחנו יכולים לגלות מידה רבה של סבלנות אך גם לזה יש גבול, במיוחד כאשר הרוכל מסרב להישמע להוראות החוק וממשיך בסורו״ מסבירים בפיקוח ומדגישים כי הציבור והסוחרים התייצבו לימין הפקחים והחמיאו להם, הן על הגישה הסובלנית שגילו עד כה והן על הדרך בה בחרו לפעול ולהחזיר את השטח לציבור.

מדובר בציוד ישן שהונח כאמור במעבר, על המדרכה ועל חלק מהכביש, ולאחר שלא הועילו כל האזהרות הוחרם הציוד ופונתה הסחורה מן המקום. במחלקת הפיקוח מנצלים את הסיטואציה הזאת כדי להעביר מסר ברור וחד משמעי, במיוחד לקראת תקופת הקיץ, כי חוקי העזר העירוניים נועדו להסדיר את הכללים ולהבטיח את הסדר הציבורי. ״מי שעובר על החוק, כל חוק, שייקח אחריות על מעשיו וידע כי הוא ייענש על כך״ מזהירים בפיקוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*