גם המושבה נצבעה צהוב: 84-81 למכבי אשדוד בנס ציונה

גם המושבה נצבעה צהוב: 84-81 למכבי אשדוד בנס ציונה

אם הייתם אומרים לבראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד \ באר טוביה, בתאריך ה18 לחודש דצמבר האחרון, שחודש וחצי לאחר מכן קבוצתו תהיה במקום הרביעי בליגת העל, לאחר שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, סביר להניח שהייתם נתפסים כלא פחות ממשוגעים.

באותו ערב אשדוד חטפה בראש מאילת, והייתה נראית כקבוצה שתאבק עוד עונה על חייה. אבל הערב (שני) המשיכו הדולפינים את המסע המופלא שלהם, כשגברו 84-81 על עירוני נס ציונה, במשחק החוץ ב"לב המושבה", במסגרת המחזור ה16 של ליגת ווינר-סל.

בראד-פנימי

האורחת בצהוב שהגיעה לאחר ניצחון הבית על הפועל ירושלים, הציגה רבע ראשון מצוין, לפחות בפן ההגנתי, כשהקשתה פעם אחר פעם על ההתקפה של נס ציונה, בדרך לליתרון של 18-6 בתום עשר הדקות הראשונות.
אשדוד, עם הרבה עזרה מצ'וברב'יץ' וג'ראלד לי, המשיכה את התנופה גם ברבע השני, ולמחצית ירדו חניכיו של גרינברג עם יתרון מבטיל של 38-23.

2גביע

בחצי השני היתרון כבר צמח לעשרים, אך דווקא ברבע האחרון, כשנראה היה שהמשחק הולך לגארבג'-טיים, המארחים התעשתו וצלפו בלי הכרה מחוץ לקשת השלוש, עם יכולת טובה של קאליף וויאט ודקוואן קוק. גיל אמיתי והנרי סק בשלשות גדולות וחשובות שמרו על היתרון המקומי עד לסיון, ובתום ההתמודדות 84-81 למכבי אשדוד, שרושמת ניצחון ליגה שישי ברציפות ושמיני ברציפות בכל המפעלים.

כעת, הפנים נשואות לעבר יום שני הבא, אז תגיע מכבי אשדוד למעמד חצי גמר הגביע ב"מנורה מבטחים" בו תשחק מול מכבי תל אביב. המון בהצלחה ושבוע צהוב!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*