גם בזום: שירת הבקשות של ישיבת אמית אשדוד

גם בזום: שירת הבקשות של ישיבת אמית אשדוד

גם השנה, ישיבת אמית אשדוד לא וויתרה על המסורת וקיימה את ערב שירת הבקשות – זו השנה החמישית. עקב מגבלות הסגר, הערב התקיים במתכונת מקוונת, אך לא פחות מרגשת.

את הערב, ששודר בשידור חי בו צפו מאות מקהילת הישיבה, פתח רב העיר אשדוד, הרב יוסף שיינין: "זה משהו מיוחד. אתם ממשיכים את שרשרת הדורות ואת אותה המסורת. יהי רצון שנצא כמה שיותר מהר מן המגפה ושנחזור להיפגש כולם ביחד, פנים מול פנים".

מדי שנה מקיימת ישיבת אמית אשדוד את ערב 'שירת הבקשות' ברוב עם, והשנה עדכנה את המנהג בהתאם למגבלות התקופה. את הארוע הנחה ראש הישיבה הרב שלום מלול, מקהלת פייטני הישיבה שרו מביתם, אליהם הצטרפו נגנים ופייטנים בניצוחו של שני חיון והנעימו את הערב מהאולפן, עם מנגינות שחדרו ללבבות של המשתתפים.

משה טמסוט, פייטן במקהלת הישיבה משתף: "כל שנה אנחנו מקיימים את אירוע שירת הבקשות באולם גדול עם הרבה קהל מקהילת הישיבה. השנה, נוכח נגיף הקורונה נדרשנו לקיים את האירוע במתכונת קצת שונה דרך הזום, אבל בכל זאת הערב נגע בלבבות של כולם. חשוב מאוד לא לוותר על המסורת הזאת שכבר 5 שנים פועמת בקרב הישיבה ומאות שנים בקרב קהילת בני עדות המזרח ויוצאי צפון אפריקה בכלל".

"שירת הבקשות היא חלק ממסורת רבת שנים. הוספת קדושה, תפילה דרך שירה, הבעת אהבה לקב"ה, ומילים שמעוררות לתשובה. זכות לקיים ערב כזה יחד עם תלמידי הישיבה והקהילה. מרגש כל שנה מחדש", אומר ראש הישיבה הרב שלום מלול. "השנה לא וויתרנו והיה מיוחד מאוד. בטוחים שבע"ה שנה הבאה, נזכה להחזיר את העוצמות הגדולות של מפגש אנושי".

צילום: זיו חסן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*