גם באשדוד קונים דירה ביחד בקהילת רוכשים

גם באשדוד קונים דירה ביחד בקהילת רוכשים

מחפשים דירה מוזלת באשדוד? לא רוצים לעבור לאשקלון? אז הנה יש אפשרות עכשיו. קבוצת "קונים דירה יחד באשדוד" מתגבשת לקראת סוף אוקטובר במטרה לרכוש דירה במחיר נמוך מהמקובל במשק. מחפשים דירה? אז הנה מה שאתם צריכים לדעת:

קהילת הרוכשים היא פרי יוזמתו של פעיל הציבור מרטין בוקסדורף שהחליט לנצל את כוח הקנייה של הקבוצה במטרה להוריד את מחיר הדירה החדשה באשדוד.

העניין לכאורה מאוד פשוט: הקבלן צריך לבצע מכירות ראשוניות כבר על הנייר כדי לגייס את המשך האשראי והליווי הבנקאי לצורך השלמת הפרויקט. בשלב הזה בדרך כלל משתלם לקבלן למכור את הדירות במחיר מופחת רק כדי להמשיך הלאה בבנייה. הבעיה של הקבלן היא שלהביא מכירות- עולה לו עוד הרבה כסף, שיווק, מכירות, פרסום ועוד דברים שמטילים עליו נטל פיננסי כבד.

בדיוק לנישה הזו מכוון בוקסדורף את קהילות הרוכשים שלו. הקבלנים מקבלים הצעה מפתה- להציע את הדירות לקבוצה במחיר מופחת ולחסוך את כל העלויות וההוצאות בדרך למימון הבנקאי הנדרש להשלמת הפרויקט כולו.

לכאורה מדובר במצב שהוא וין וין לכולם, הקבלן מקבל כמות רוכשים פוטנציאלים גדולה בבת אחת, כאשר ממול הרוכשים הפוטנציאלים, חברי הקהילה מקבלים את האפשרות לרכוש דירה מקבלן במחיר מופחת.

בוקסדורף מבהיר: אין כאן כוונה להמציא את הגלגל מחדש, לא רוצים לעשות מהפכות ולא כלום. בסך הכול מנסים ליצור מצב שיהיה רווחי הן לקבלנים והן לקונים. הקבלן יקבל כמות רוכשים פוטנציאלים שיחסכו לו המון הוצאות מיותרות, כאשר הרוכשים יקבלו הנחה על מחיר הדירה עבורם. זה כל הסיפור וזה כל העניין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*