גל השני של המסחר המקוון באשדוד

גל השני של המסחר המקוון באשדוד

סגנית רה"ע שרון מרק הממונה על העסקים: ״גם בגל הנוכחי אנו מוכנים עם פעולות חדשות ומותאמות לעסקים בעיר כדי לסייע להם לפתוח ערוץ מכירה נוסף באמצעות הכשרות מהירות, משלוחים או מסחר דיגיטלי. יחד עם רהע ד״ר לסרי אשר עמל על יצירת פתרונות נוספים למערך העסקי בעיר נמשיך לסייע לכל עסק בפתרונות מהירים ויצירתיים״

שיתוף פעולה חדש של סגנית רה"ע והאגף לקידום עסקים עם המיזם של חברת אינטל וגלובס מעודד עסקים קטנים ובינוניים בעיר להצטרף ללא עלות כספית לסדרת מפגשי אונליין במטרה לסייע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה, כדי לספק להם ארגז כלים מקצועי והכוונה עסקית ליציאתם מהמשבר, ולצמיחתם. המפגשים יתקיימו אונליין באמצעות אפליקציית זום ובכל מפגש יתאפשרו שאלות ותשובות מהמשתתפים.

שרון מרק: ״בימים האחרונים אנו מבקרים מידי יום בעסקים ברובעים הסגורים ובעיר כולה על מנת לעודד אותם, להקשיב ולמצוא פתרונות מהירים כדי לסייע להם לעבור את התקופה הנוכחית. אני קוראת לעסקים להצטרף אלינו למערך הדיגיטלי כדי ללמוד לסחור גם באמצעות משלוחים או חנות מקוונת. שידרגנו את הפלטפורמות והאפשרויות העיצוביות לפתיחת חנות מקוונת. בימים בקרובים נעדכן על פעילות תמיכה במסעדות ועסקי מזון וכן בקהילת העסקים בתחומי האופנה והעיצוב״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*