"גלישה בטוחה" מונעת סכנה

"גלישה בטוחה" מונעת סכנה

עולם האינטרנט כבר מזמן הפך להיות חלק אינטגראלי מחיינו ומחיי ילדינו. יותר ויותר גולשים באתרי האינטרנט ומנצלים את זמינותו ונגישותו בתחומים מגוונים. לאינטרנט הרבה יתרונות אך גם לא מעט סכנות, המחייבות הורים, מורים ובוגרים לפקוח עין ולהשגיח על הילדים הצעירים. גלישה בטוחה היא המתכון למניעת הסכנות.

האינטרנט עבור ילדים הוא הרבה יותר מכלי להשגת מידע ומהווה מקום בו חייהם החברתיים של בני הנוער מתנהלים, יחד עם זאת הם צריכים לדעת את הסכנות הכרוכות בו.

בבית ספר "שילה", בשבוע האחרון לא ניתן היה לפספס את "שבוע הגלישה הבטוחה באינטרנט". הפעילות הבית ספרית הועברה על ידי קבוצות מנהיגות צעירה של בית הספר, בהובלת רכז המוגנות רותם מגידי במסגרת תכנית מוגנות חברתית באשדוד.

התוכנית "מוגנות חברתית" בניהולו של דוד גרדוביץ הפועלת ב-9 ביה"ס ברחבי העיר מזה חמש שנים, הינה מטעם הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות ומתקיימת בשיתוף עם "עיר ללא אלימות", תוכנית המנוהלת ע"י דבורית זהבי ומינהל החינוך.

תלמידי הכיתות הנמוכות הכינו פעילויות "גלישה בטוחה" שכללו שלטי אזהרה והוראה עם סלוגנים הקשורים לגלישה בטוחה, שיעורים בנושא כללי הזהירות באינטרנט על ידי משחק טריוויה חוויתי של פיצוחים בסוגיות שונות הקשורות לגלישה באינטרנט והרצאה מפי השוטר הקהילתי של בית הספר, שלמה אלבז, בנושא הסכנות הכרוכות בגלישה באינטרנט.

הרשות העירונית למאבק באלימות ובהתמכרויות מברכת ומודה לכל העוסקים במלאכה ומאחלת המשך עשייה פוריה וקידום פרויקטים חינוכיים המגבירים מודעות בקרב ילדים וצעירים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*