גלבר: "האם מהנדס העיר זייף קורות חיים?"

גלבר: "האם מהנדס העיר זייף קורות חיים?"

6 חודשים חיכינו לו, לאחר פיטורים של מהנדסי עיר שלא הצליחו לשרוד אישרה מועצת העיר את מינויו של דורון חזן. חברת המועצה והאופוזיציה הגב׳ הלן גלבר היתה בטוחה שהיא הולכת לחשוף פרשייה שעלולה לכאורה להביך את עיריית אשדוד ואת תהליך המינוי של מהנדס העיר.

למה שהיא לא ציפתה זו העובדה שמי ששולט על סדר היום זו דווקא הקואליציה שלא נתנה לה להעלות לדיון את חשיפת הפרשייה.

הנתונים שהציגה גב׳ גלבר למחרת במסיבת עיתונאים שקיימה בביתה מעלה ממצאים מדאיגים לגבי מינוי המעט תמוה של מהנדס העיר, אחד התפקידים הרגישים ביותר בעיר אם לא החשוב שבהן.

גלבר שעשתה עבודת מחקר לא מבוטלת ועשתה לכאורה את העבודה הבסיסית אותה היתה צריכה לעשות העירייה וזה בדיקה על עברו של המהנדס במקומות העבודה הקודמים שם מצאה סתירות במידע שהוצג במכרז לבין הנתונים האמיתיים.

גלבר מעלה טענות קשות על זיוף נתונים בקורות החיים ולא הצהיר על תלונות נגדו במשטרה, להזכירכם, אחד מתנאי הקבלה הבסיסיים למשרה הרמה של מהנדס עיר היא אמינות.

ללא קשר לנתונים ולזיופים לכאורה מדובר בהליך תמוה בפני עצמו, זאת לאחר שלא פחות מ-3 פעמים נמצא המהנדס כלא מתאים ורק בפעם האחרונה הצליח בכל זאת להרשים ולקבל את המינוי.

ההימור שלנו הוא שעוד נשמע על הפרשייה הזו בשבועות הקרובים.

תגובת העירייה:
כל המסמכים שהוגשו לוועדה נבדקו וכל טענה לזיוף לכאורה אינה נכונה. מר דורון, בעת הגשת קורות החיים ובמעמד אגף משאבי אנוש, תיקן את שנת תחילת הותק מ-2007 ל-2008. כלומר, בשל הגינותו, הוא הפחית לעצמו שנה ולא הוסיף לשנות הותק. מר דורון עבד בעיריית ירושלים משנת 2008 ועד 2012 ובסה"כ 5 שנים.

על פי הודאתו המוצהרת של מר דורון, ההיפך הוא הנכון. את התלונה במשטרה הוא הגיש כנגד מנהל מחלקת פיקוח שסרח ובשל כך אותו מנהל מחלקה פוטר. מן הסתם, אותו עובד הגיש תלונה הדדית ולא ההיפך. על תקופת עבודתו כסגן מהנדס העיר בת ים הציג דורון חזן המלצות חמות הן מסמנכ"ל העירייה והן מהיועצת המשפטית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*